Obydwie redakcje podkreślają spektakularne tempo zmian w obsłudze klientów indywidualnych KB. Forbes wspólnie z TNS OBOP badał przyjazność, koszty prowadzenia rachunku, ofertę depozytową oaz kredytów odnawialnych, a także dostępność do rachunku. Jak podkreśla redakcja miesięcznika, największymi atutami Kredyt Banku są dbałość o jakość obsługi klienta i atrakcyjna oferta kredytów odnawialnych. Aktywacja rachunku w Kredyt Banku odbywa się w ciągu 1 dnia. Bank najwyżej został oceniony za zdobywanie i zatrzymywanie nowych klientów. Pod względem jakości obsługi i przyjazności procedur Kredyt Bank zajął piątą lokatę. Za funkcjonalność, wygląd placówek i wygodę klienta KB uzyskał 8 miejsce. Wysoko oceniono także kompetencje i uprzejmość pracowników banku.
Od poprzedniego badania Kredyt Bank systematycznie wprowadza nowe rozwiązania organizacyjne, upraszcza procedury oraz prowadzi kompleksowe szkolenia dla pracowników odpowiedzialnych za obsługę klientów. Ponadto bank zmodyfikował ofertę ROR, wprowadził nowe rozwiązania w kredytach mieszkaniowych i kartach kredytowych. Gert Rammeloo, dyrektor zarządzający w Kredyt Banku deklaruje, że prowadzone obecnie w KB projekty rozwoju sieci i upraszczania procedur otwierania rachunków, przygotują bank do osiągnięcia równie dobrej, albo lepszej pozycji w przyszłorocznym rankingu.