Forbes z dodatkiem „Private Banking”

Najnowsze wydanie miesięcznika „Forbes” z dodatkiem specjalnym „Private Banking” już w sprzedaży. W wydaniu rozważania, czy Polska ma szansę stać się technologicznym tygrysem w czasie, gdy na świecie wydatki na innowacje idą pod nóż.

Benjamin Barber, guru lewicowej myśli społecznej, w rozmowie z Grzegorzem Cydejką rozlicza kapitalizm z jego grzechów. Ponadto, Ranking Najlepszych Autoryzowanych Doradców na NewConnect oraz nowe otwarcie Jerzego Staraka, walczącego o tytuł króla polskiego przemysłu farmaceutycznego.

Dodatek „Private Banking”, poświęcony bankowości prywatnej, zawiera m.in. wyniki badania przeprowadzonego przez MillwardBrown SMG/KRC, którego celem było stworzenie socjologicznego i psychologicznego portretu zamożnego Polaka. Osobna część poświęcona jest strategiom inwestycyjnym w okresach dużych zmienności na rynkach. Partnerem wydania jest ING Private Banking.

W magazynie również specjalny dodatek „Traveller” oraz raport „Galerie i Centra Handlowe”.

Wydanie wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP, TVP info, TVN, TVN24, Polsat, Polsat News oraz kanały tematyczne), radiu (Radio Zet, Chilli Zet, PR3, RMF, Złote Przeboje, RMF Classic) i prasie (Dziennik Gazeta Prawna, Puls Biznesu i tytuły Ringier Axel Springer Polska) oraz w internecie (dziennik.pl i bankier.pl). Kreację kampanii przygotował Dział Marketingu miesięcznika Forbes.

Źródło: Forbes