Fortis Bank chce mocniej wejść w detal

Jak czytamy w dzienniku, Fortis Bank Polska chce mocniej wejść w detal. Do tej pory docelową grupą dla banku były firmy. W czerwcu bank zaproponuje klientom indywidualnym nową ofertę. Produkty będą skierowane jednak tylko do ściśle określonej grupy klientów detalicznych. Bank nie chce wchodzić bardzo szeroko w ten segment rynku.

– Rynek małych i średnich przedsiębiorstw jest kluczowy dla Fortis Banku. Na pewno więc na nim będzie się intensywnie rozwijać. Ale chcemy też wzmocnienia pozycji na rynku detalicznych kredytów konsumpcyjnych – mówi Jos Clijsters, członek zarządu grupy Fortis i szef rady polskiej spółki.

„Rozkręcić się” mają także inne spółki z grupy. – Grupa Fortis jest na piątym miejscu w Europie w branży leasingowej i faktoringowej, więc to oczywiste, że także w Polsce mamy duże ambicje – podkreśla Jos Clijsters. Nie ukrywa, że grupa ma ochotę na powiększenie się – i to zarówno w Polsce, jak i za granicą.