Forum Komunikacji Marketingowej, Łódź, 27-28 października 2005

Studenci, młodzi naukowcy, przedsiębiorcy oraz przedstawiciele samorządów terytorialnych przez dwa dni uczestniczyć będą w wykładach, warsztatach, sesjach i panelach dyskusyjnych zorientowanych wokół tematów komunikacji marketingowej jednostek terytorialnych oraz komunikacji marketingowej przedsiębiorstw i organizacji non-profit. Taka forma organizacyjna Forum, organizowanego przez Studentów i Absolwentów Specjalizacji „Euromarketing” Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji UŁ, Katedrę Marketingu Międzynarodowego Dystrybucji UŁ oraz Stowarzyszenie Europejski Instytut Zarządzania, zapewni uczestnikom kontakt zarówno z praktykami, jak i teoretykami marketingu.

Uroczyste zakończenie Forum odbędzie się w jednym z najpiękniejszych zabytków Łodzi – w Pałacu Poznańskiego. Rozstrzygnięty zostanie wtedy konkurs na najbardziej kreatywny i innowacyjny projekt z zakresu działań PR i komunikacji marketingowej w Polsce – Helikony 2005. Konkurs ma charakter otwarty i odbywa się w dwóch kategoriach: marketing wydarzeń oraz marketing w Internecie. Organizatorzy zachęcają do udziału wszystkie firmy, organizacje oraz instytucje prowadzące działania PR lub projektujące i wdrażające kampanie z zakresu komunikacji marketingowej. Termin nadsyłania prac upływa 15 października.

Honorowego patronatu Forum udzielili: Uniwersytet Łódzki, Urząd Miasta Łodzi, Urząd Marszałkowski w Łodzi, Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi oraz Krajowa Izba Gospodarcza.

Forum odbywać się będzie pod patronatem merytorycznym Związku Firm Public Relations, Fundacji Komunikacji Społecznej oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Patronat branżowy nad Forum objął InternetPR, Marketing w Praktyce oraz Brief.pl.

Patronami medialnymi Forum są: Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu, TVP3, PAP, Radiostacja oraz Korba.pl.

Więcej informacji o Forum oraz formularze zgłoszeniowe znajdują się na stronie: www.fkm.pl