Foto konkurs MTV i UE

W drugim etapie każdy, kto pomiędzy 10 lutego a 3 marca wejdzie na stronę pod adresem www.mtv.pl/eudiversity i odda swój głos na jedną z zamieszczonych na niej prac konkursowych, ma szansę przyczynić się do wyboru najlepszego zdjęcia odzwierciedlającego różnorodność. Uczestnicy głosowania wezmą także udział w losowaniu nagród i upominków.

Pierwszy etap konkursu fotograficznego Komisji Europejskiej i MTV trwał od 10 listopada do 31 stycznia 2005 i promowany był przez serię spotów emitowanych na antenie MTV oraz banerów na europejskich stronach internetowych MTV. Konkurs spotkał się z dużym zainteresowaniem młodych Europejczyków, którzy w sumie zgłosili ponad 700 prac.

Na autora, który w najciekawszy sposób utrwalił obraz społecznej różnorodności czeka cyfrowy aparat fotograficzny oraz dwuosobowe zaproszenie na sześciodniową wycieczkę do trzech najbardziej różnorodnych europejskich stolic: Berlina, Rygi oraz Barcelony. Najlepsze zdjęcia będą też pokazane w spocie MTV, emitowanym przez stację w 2006 roku.