Genesys został wybrany spośród grona 30 najbardziej znaczących dostawców rozwiązań z zakresu obsługi klienta. Firmę doceniono za błyskawiczne reagowanie na wyzwania rynku, podążanie za tendencjami rynkowymi i pokonywanie rynkowych ograniczeń. Frost & Sullivan docenił również strategię rozwoju firmy Genesys i wypracowanie skutecznych metod działania na szybko zmieniającym się rynku. Udział w rynku, rosnące przychody, oraz innowacje rynkowe i technologiczne miały również znaczący wpływ na decyzję Frost & Sullivan.
Przedsiębiorstwa, wykorzystujące rozwiązania contact center, wciąż poszukują najwyższej jakości usług, które pomogą utrzymać wysoki poziom dochodów, a przez to umacniać pozycję firmy na rynku. Rozwiązania Genesys Manager Service umożliwiają przedsiębiorstwom pełne wykorzystanie systemu zarządzania kontaktami z klientami (Customer Interaction Management), co jest znakomitym sposobem na zwiększanie konkurencyjności firmy.
Firma Genesys skoncentrowana jest na dostarczaniu rozwiązań z zakresu zarządzania kontaktami z klientami, dzięki czemu osiągnęła pozycję lidera rynku – powiedział Ashwin Iyer, szef programu ds. rozwoju contact center i CRM w agencji Frost & Sullivan. Oferowany przez firmę system open platform, a także wsparcie rynkowe to dla przedsiębiorcy dwa ważne argumenty podczas wyboru partnerów technologicznych – dodał Ashwin Iyer.
Kluczowe cechy rozwiązania Genesys Managed Service to:
– Możliwość działania w środowisku zarówno specjalistycznym jak i wielobranżowym
– Kompletny pakiet rozwiązań OA&M dla przedsiębiorcy
– Możliwość integracji z przełącznikami i systemami CRM innych dostawców
– Obsługa TDM, IP i systemów hybrydowych, bez konieczności modernizowania systemu IP
Poza nowoczesnymi technologiami, Genesys oferuje również usługi w zakresie doradztwa, programów marketingowych, szkoleń sprzedażowych, a także wnosi ogromne doświadczenie w zakresie skutecznego zarządzania.
Rozwiązania Genesys Managed Service kierowane są do czołowych dostawców usług. Wśród firm, które zdecydowały się na wdrożenie rozwiązania są już: Verizon, Qwest, Deutsche Telekom, France Telecom i Telstra. Partnerzy Genesys, wdrażający rozwiązania firmy, tacy jak Echopass, dostarczają rozwiązania contact center na rynki małych i średnich przedsiębiorstw. Frost & Sullivan przewiduje, że Genesys stanie się w przyszłości liderem światowego rynku w zakresie rozwiązań contact center.
Cieszymy się, że Frost & Sullivan docenił nasze starania, jeżeli chodzi o pomoc firmom w zwiększaniu ich konkurencyjności na rynku – powiedział Bob Thronson, Wiceprezes ds. rozwoju i rozwiązań z zakresu zarządzania komunikacją z klientami Genesys. Genesys dostrzega fakt, że przedsiębiorstwa chcą wirtualizować swoje działania poprzez rozwiązania contact center, a także zlecać wykonywanie zadań na zewnątrz firmy. Rozwiązanie Genesys Manager Service jest funkcjonalne i elastyczne, dzięki czemu umożliwia realizowanie tych potrzeb.
Wdrażając kluczowe strategie rynkowe, które odzwierciedlają zmiany na wysoko rozwiniętym rynku obsługi klienta, Genesys stał się liderem na rynku rozwiązań contact center – podsumował Ashwin Iyer.