Fundacja dla Polski wykorzystuje komunikację bezpośrednią w promocji programu „Dzieci Ulicy”

Zadaniem Acxiom Polska w akcji mailingowej przygotowanej przez Fundację dla Polski było odpowiednie wyselekcjonowanie grup docelowych oraz przygotowanie listy do wysyłki. Ze zgromadzonej przez Acxiom bazy danych o polskich konsumentach, zostały wybrane osoby, których skłonność do wspierania kampanii społecznych oceniona została najwyżej. Jak się okazało, najwięcej darczyńców rekrutowało się z osób młodych (45% z nich posiada 25 – 39 lat), w zdecydowanej większości kobiety (74%), legitymujące się średnim lub wyższym wykształceniem (96%) i pracujące na stanowiskach biurowych, specjalistycznych, menedżerskich oraz prowadzące własny biznes.
Bardziej wrażliwi na problemy społeczne dzieci ulicy są też osoby żyjące w dużych aglomeracjach miejskich (34% z nich mieszka w miastach liczących powyżej 500 tys. mieszkańców), często prowadzące gospodarstwa jedno lub dwuosobowe.

Do kilku tysięcy osób z całej Polski wyselekcjonowanych przez Acxiom zostały przesłane drogą pocztową materiały informacyjne na temat akcji wraz z załączonymi formularzami przelewów.