Fundacja InternetPR.pl zebrała 2500 zł dla świetlicy opiekuńczej

Główną atrakcją wieczoru była licytacja ozdób choinkowych wykonanych przez dzieci ze świetlicy opiekuńczej w Radomiu, prowadzonej przez Caritas. Wychowankowie przygotowali ponad 50 ślicznych aniołków różnych rozmiarów. Na licytacji znalazły się także ręcznie zdobione świece wykonane przez florystykę Marię Nawrocką oraz zdjęcia Ędwarda Ąckiego z autografem podarowane przez fotografa Tomasza Meusia.

Największe emocje wzbudziła licytacja zdjęć Ędwarda Ąckiego. Do walki stanęli prawie wszyscy obecni PRowcy. Pierwszą fotografię wylicytował Jacek Dębiec, właściciel klubu Level za 365 złotych, drugą Iza Turzyńska z Agory za 320 złotych. Podobne emocje towarzyszyły licytacji największych, drewnianych aniołków. Różowego za 230 złotych wylicytowała Adrianna Kilińska z Infocontrol, a dwa beżowe Marek Wróbel z Neurona za 201 złotych. Łącznie Fundacja Internet PR zebrała ponad 2500 zł.

„PoRobocie” to cotygodniowe środowe spotkania branży warszawskich PRowców w klubie Level przy ul. Chmielnej. Ideą imprezy jest integracja środowiska. Luźna formuła spotkań sprzyja rozmowom branżowym i nawiązywaniu kontaktów pomiędzy PRowcami, którzy na co dzień nie mają okazji spotkać się w tak nieformalnych warunkach.

Fundacja InternetPR.pl działa na rzecz rozwoju branży PR w Polsce, integrując środowisko, promując wysokie standardy zawodowe i etyczne oraz udostępniając specjalistom PR platformy bezpośredniej komunikacji.

Najważniejsze narzędzie to działające od 2002 roku vortal i lista dyskusyjna www.internetPR.pl, skupiające ponad 3000 osób zajmujących się i zainteresowanych public relations. Fundacja podejmuje – samodzielnie i z partnerami – także inne projekty, jak Rewolucja w Komunikacji (seminaria poświęcone nowym trendom w komunikacji), Czwartki na Foksal (publiczne spotkania polityków, dziennikarzy i PR-owców) i Po Robocie (cotygodniowe, nieformalne spotkania integracyjne). Stworzyła i prowadzi Forum Komunikacji Finansowej (www.fkf.pl) – system ujednolicenia standardów danych podawanych mediom przez instytucje finansowe. Uruchomiła własny system blogów. Fundacja patronuje licznym inicjatywom edukacyjnym, w tym uczelnianym. Najważniejsza z nich to warszawskie PR Forum ZFPR i rzeszowski Kongres PR, na którym internetPR.pl jest gospodarzem jednego dnia.

Fundacja jest współzałożycielem Rady Etyki Public Relations.