Fundacja Polska Bezgotówkowa rusza z szeroką kampanią reklamową adresowaną do przedsiębiorców

Polska Bezgotówkowa rozpoczęła kolejną edycję ogólnopolskiej kampanii informującej o korzyściach płynących z przystąpienia do jej flagowego Programu. Od 2 kwietnia w wybranych stacjach telewizyjnych pojawił się spot reklamowy, w którym udział wzięli polscy przedsiębiorcy – rzeczywiści beneficjenci Programu Fundacji. Szeroko zasięgowa kampania telewizyjna została wzmocniona emisjami na największych platformach wideo, jak również działaniami w radio oraz Internecie.

W ten sposób Fundacja chce podkreślić, że każdy nawet niewielki biznes może, dzięki nowoczesnym płatnościom, szybciej się rozwijać i zwiększać swoją konkurencyjność. Przedsiębiorcy, którzy wzięli udział w spocie reklamowym są uczestnikami Programu Polska Bezgotówkowa i korzystają z terminali, otrzymanych od Fundacji.

– W naszej komunikacji chcemy zwrócić szczególną uwagę na fakt, że płatności bezgotówkowe mogą być dostępne dla każdego, niezależnie od wielkości i rodzaju biznesu, który prowadzi, a wdrożenie ich przynosi szereg udogodnień. Promując ideę hasła „Płać jak lubisz” zależało nam również na pokazaniu przedsiębiorcom perspektywy klientów, którzy cenią sobie możliwość wyboru sposobu płatności – komentuje Anna Spychalska-Grzeszek , Dyrektor Obszaru Marketingu i Produktów w Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Emisja spotu reklamowego w kanałach TV będzie trwać do końca kwietnia br. Będzie emitowana w głównych stacjach ogólnopolskich: TVP, Polsat, TVN. Materiały ukazywać się będą również w szerokim portfolio kanałów tematycznych dopasowanych do grupy docelowej (m.in. TV4, Polsat 2, TV Puls, Puls2, TV6, Kino Polska, Discovery, TVN24, TVN 24 BiS, TVN7, TTV). Dodatkowo zaplanowane zostały emisje na dwóch platformach VoD – player.pl oraz polsatbox.pl.

Równolegle prowadzona jest również kampania radiowa, w której główny nacisk został położony na zbudowanie ogólnopolskiego zasięgu. W tym celu wybrano stacje RMF FM, Radio Zet, RMF Classic, RMF MAXXX, Meloradio, Plus, Radio Złote Przeboje oraz wybrane radiostacje lokalne. Kampania obejmie również szerokie działania digitalowe, w których wykorzystano różnorodne formy reklamowe, takie jak content marketing, mailingi, display oraz działania PR – realizowane w wybranych tytułach prasowych i na ogólnopolskich oraz branżowych portalach internetowych.

Zintegrowanie działań w telewizji, digitalu oraz w radio pozwoli na maksymalizację zasięgu kampanii, zwiększając jej widoczność oraz efektywność dotarcia do grupy docelowej.

Za przygotowanie reklamy i zakup mediów odpowiada agencja Wavemaker. Działania digital wspierane są przez agencję They. Działania komunikacyjne koordynuje agencja Solski PR.

Źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa