Kampania obejmująca outdoor oraz ogólnopolską i lokalną prasę (20 prestiżowych i laifstylowych tytułów ogólnopolskich )potrwa do końca czerwca. Outdoor swoim zasięgiem obejmie 15 największych miast, od Pomorza, przez Śląsk aż po centralną Polskę. W trakcie realizacji jest również dokręcenie nowych scen do spotu reklamowego oraz stona www
Kampanię poprzedziła przygotowana przez Wizard w kwietniu premiera japońskiego supermini. Prezentacja samochodu oraz konferencja prasowa „Kolorowe miasto Swifta” spotkały się z pozytywnymi reakcjami dziennikarzy. Byli oni pod wrażeniem dynamicznych tancerzy, gry świateł, oryginalnej muzyki i scenografii, ale przede wszystkim ulegli urokowi samochodu.
Nowy Swift to samochód dla ludzi aktywnych w wieku 30+. Całkowicie nowy, oryginalny i wyjątkowo designerski. Zaprojektowany przede wszystkim dla Europejczyków. Stanowi zalążek nowego projektowania samochodów marki Suzuki. W odróżnieniu od jednobryłowego stylu stosowanego w wielu pojazdach kategorii supermini, zdecydowano się na sportową, dwubryłową sylwetkę. Wystrój wnętrza całkowicie odpowiada współczesnym standardom. Nie widać jednocześnie żadnych „zapożyczeń” z innych modeli Suzuki.
Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja Wizard – partner reklamowy Suzuki Motor Poland. Zakupu powierzchni reklamowej dokonał dom mediowy Pan Media Western.