Niektórym użytkownikom kart kredytowych Deutsche Banku po fuzji Santander naliczył nieprawidłowo odsetki za brak spłaty kredytu. Bank potwierdza, że problem wystąpił i automatycznie koryguje salda rachunków.
W miniony weekend Santander Bank Polska wchłonął wydzieloną część Deutsche Banku wraz z jego 400 tys. klientami. Była to duża operacja, bo za jednym podejściem przeprowadzono połączenie prawne i operacyjne, czyli migrację klientów DB na systemy Santandera. Cała operacja zakończyła się powodzeniem w zakładanym terminie. Jak donoszą nam czytelnicy, nie obyło się jednak bez drobnych problemów technicznych.
Kilkaset kart kredytowych Deutsche Banku, które zostały przeniesione do Santandera nie zostało prawidłowo rozliczonych z zadłużenia. Mimo dokonanych spłat, bank naliczył odsetki. Bank potwierdza, że taki problem wystąpił i trwa jego naprawa.
– Klientom oczywiście anulujemy odsetki, zrobimy to automatycznie. Przepraszamy, że pojawiły się takie problemy, naprawimy to najszybciej, jak się da – mówi Ewa Krawczyk z biura prasowego Santander Bank Polska.
Masz problem z bankiem? Daj nam znać alert@prnews.pl