Fuzja Santandera wypaliła, ale nie obyło się bez drobnych problemów z kartami

Niektórym użytkownikom kart kredytowych Deutsche Banku po fuzji Santander naliczył nieprawidłowo odsetki za brak spłaty kredytu. Bank potwierdza, że problem wystąpił i automatycznie koryguje salda rachunków.

W miniony weekend Santander Bank Polska wchłonął wydzieloną część Deutsche Banku wraz z jego 400 tys. klientami. Była to duża operacja, bo za jednym podejściem przeprowadzono połączenie prawne i operacyjne, czyli migrację klientów DB na systemy Santandera. Cała operacja zakończyła się powodzeniem w zakładanym terminie. Jak donoszą nam czytelnicy, nie obyło się jednak bez drobnych problemów technicznych.

Purple Anvil, YAY Foto

Kilkaset kart kredytowych Deutsche Banku, które zostały przeniesione do Santandera nie zostało prawidłowo rozliczonych z zadłużenia. Mimo dokonanych spłat, bank naliczył odsetki. Bank potwierdza, że taki problem wystąpił i trwa jego naprawa.

– Klientom oczywiście anulujemy odsetki, zrobimy to automatycznie. Przepraszamy, że pojawiły się takie problemy, naprawimy to najszybciej, jak się da – mówi Ewa Krawczyk z biura prasowego Santander Bank Polska.

Masz problem z bankiem? Daj nam znać alert@prnews.pl