Fuzja wypaliła. Klienci eurobanku zostali przeniesieni do Millennium

W poniedziałek rano Bank Millennium poinformował, że fuzja operacyjna zakończyła się sukcesem. Produkty klientów eurobanku zostały przeniesione do Millennium.

– Zakończyliśmy już prace serwisowe. Zostało nam jedynie do poprawy kilka szczegółów. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia i zapraszamy do korzystania z produktów i bankowości elektronicznej połączonego banku – czytamy na facebookowym profilu eurobanku.

Bank Millennium

Klienci, którzy posiadali produkty zarówno Banku Millennium i eurobanku, mogą zalogować się do swojego rachunku tak jak dotychczas – na stronie Banku Millennium. Natomiast klienci, którzy posiadali wyłącznie produkty eurobanku, swoje pierwsze logowanie powinni wykonać na stronie eurobanku. Tam aktywują dostęp do bankowości internetowej Banku Millennium.

To pierwsza z dwóch fuzji długiego listopadowego weekendu. W chwili obecnej trwa jeszcze przenoszenie produktów Raiffeisen Polbanku na systemy BNP Paribas. Proces powinien zakończyć się pod koniec dnia.