– Gratuluję wszystkim zwycięzcom. Z roku na rok rywalizacja jest na coraz wyższym poziomie i trudniej jest uzyskać laury w Konkursie. Tym większe znaczenie ma tegoroczne rozstrzygniecie. Chciałbym również podziękować wszystkim tym, którzy startują w Konkursie. Większość biuletynów, które startowały przynajmniej raz, prezentuje się lepiej. Niewątpliwie Konkurs wytycza standardy przygotowywania i wydawaniu biuletynów firmowych w Polsce. Cieszymy się, że w znaczący sposób wpływa on także na poziom przygotowywanych publikacji – powiedział Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający agencji doradczej i wydawniczej Agape, która organizuje Konkurs.
Biuletyn zewnętrzny
W kategorii biuletyn zewnętrzny zwyciężył „Inwestor Finansowy” Warszawskiej Grupy Inwestycyjnej. Pierwsze kroki biuletyn stawiał w ubiegłorocznym Konkursie. Był na tyle dobry, że podobnie jak „Formuła Allianz” w ubiegłym roku wszedł od razu na najwyższe podium. W tym roku zdobył 191,85 pkt. Tym samym wyrównał rekord największej liczby zdobytych punktów w historii konkursu w kategorii biuletyn zewnętrzny, osiągnięty przez „Formułę Allianz” w 2004 roku.
Drugie miejsce uzyskał „Magazyn Michelin”, który rozpoczął swoją przygodę w Konkursie w pierwszej edycji w 2001 roku. Po dużych zmianach w magazynie, w tym roku również został zgłoszony i uzyskał 185,25 pkt.
Trzecie miejsce przypadło biuletynowi „Formuła Allianz”, który swoją bardzo oryginalną formą i zawartością merytoryczną zachwycił Jury Konkursu w 2004 roku i przebojem wtargnął na podium, zdobywając rok temu główne laury.
Biuletyn wewnętrzny
W kategorii wewnętrznej zwycięzcą został magazyn „Nasza Paczka” firmy Philips Morris Polska. Po długiej przerwie, został zgłoszony do Konkursu i od razu zdobył miano najlepszego biuletynu firmowego w Polsce w tej kategorii.
„Świat Piwa” Kompanii Piwowarskiej zajął miejsce drugie, uzyskując 173,7 pkt. Jest to jeden z dwóch biuletynom w historii Konkursu, któremu udało się dwukrotnie powtórzyć spektakularny sukces i uzyskać pierwsze miejsce w Konkursie (w 2003 r. i 2004 r.).
Trzecie miejsce zdobył „iTePe” Telekomunikacji Polskiej (173,4 pkt), który od kilku lat startuje w naszym Konkursie. W poprzednim roku również uzyskał miejsce trzecie i podobną liczbę punktów.
Biuletyn elektroniczny
W kategorii elektronicznej Jury przyznało tylko pierwsze miejsce. Zdobył je „Kurier BRE Banku”, który od trzech lat jest liderem tej kategorii, deklasując rywali swoim poziomem merytorycznym i wizualnym.
Podczas uroczystości podsumowanych zostało pięć edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Ponadto działał Punkt Konsultacyjny Agape, w którym uczestnicy Gali mogli uzyskać bezpłatne porady specjalistów z Agape dotyczące wydawania biuletynów firmowych.