Galposter realizuje projekt rebrandingu w Grupie BRE

Galposter – spółka z Grupy Outsourcing Experts, specjalizująca się w procesach zmiany identyfikacji wizualnej, rozpoczęła projekt oznakowania 158 placówek należących do BRE Banku. Współpraca obejmuje montaż zewnętrznych elementów identyfikacji wizualnej banku z nowym logotypem mBank.

 

Realizacja projektu rozpoczęła się na początku września 2013 roku. Galposterjest jedną
z dwóch firm odpowiadających za oznakowanie placówek oznaczonych logo BRE Banku
oraz MultiBanku, zlokalizowanych w Warszawie i w południowej Polsce. Dzięki spółce
z Grupy OEX w 158 oddziałach zamontowane zostaną kasetony winylowe, litery przestrzenne oraz tablice informacyjne. W gestii Galposter pozostaje również produkcja w/w elementów identyfikacji wizualnej, przygotowanie dokumentacji oraz uzyskanie pozwoleń urzędowych. Usługa obejmuje także demontaż poprzedniego oznakowania zewnętrznego i wewnętrznego.

>>> Zobacz także: mBank będzie coraz większy

Zmiana wyglądu placówek należących do BRE Banku to rezultat procesu rebrandingu w Grupie BRE, w ramach którego marki BRE Bank i MultiBank zostaną zastąpione odświeżonym brandem mBanku – dotąd kojarzonym z największym polskim bankiem internetowym. Galposter realizuje usługę w oparciu o swoją terenową sieć ekip montażowych. Oddziały są oznakowywane bez zakłócania bieżącej obsługi klientów banku. Prace zakończą się wiosną2014 roku.

– O wyborze oferty Galposter zadecydowało przede wszystkim dotychczasowe doświadczenie tej spółki w realizacji podobnych projektów dla firm z naszej branży oraz wysoka jakość wykonanych prototypów elementów oznakowania. Braliśmy pod uwagę także elastyczne podejście do potrzeb naszej organizacji – mówi Adam Domański, kierujący Wydziałem Zarządzania Nieruchomościami BRE Banku.

Galposter posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji dużych projektów z zakresu rebrandingu flotowego dla klientów z sektora bankowego. Spółka z Grupy OEX odpowiadała m.in. za oznakowanie kilkuset placówek PKO BP i BZ WBK oraz centrali i regionalnych centrów biznesowych banku DnB Nord.

– Galposter pozostaje liderem procesów rebrandingowych dla klientów z branży bankowej

i ubezpieczeniowej. Stale optymalizujemy nasze procesy i udoskonalamy zaplecze produkcyjne, dzięki czemu jesteśmy w stanie zaoferować klientom krótki czas realizacji usługi, przy zachowaniu najwyższych standardów jakościowych– powiedział Michał Zoll, prezes zarządu Galposter.

Według badania Ipsos Loyalty, przeprowadzonego na zlecenie Grupy OEX, na rebranding
w ciągu ostatnich pięciu lat zdecydowało się 7 proc. firm z branży finansowej. Najczęstszym powodem zmiany systemu identyfikacji wizualnej jest chęć odświeżenia wizerunku.

Galposter