Gaspol S.A. utrzymuje dynamiczny wzrost, a piętnastolecie firmy w 2006 r. zapowiada się kolejnym sukcesem

Przychody ze sprzedaży wzrosły o 27% w stosunku do roku poprzedniego, osiągając 807 mln zł. Zysk netto kształtował się na podobnym poziomie jak w roku 2004 i wyniósł 21,08 mln zł. Zysk operacyjny wyniósł 19,7 mln zł. W 2005 r. firma Gaspol poniosła znaczne nakłady inwestycyjne sięgające ponad 22 mln zł. Wśród najistotniejszych znalazły się przede wszystkim inwestycje na zakupy zbiorników i butli, transport oraz komputeryzację. Ponadto Gaspol S.A. nieustannie inwestuje w technologie zapewniania wygody i bezpieczeństwa montażu butli i instalacji gazowych dla użytkowników końcowych. W roku 2006 planuje się wydanie na ten cel około 20 mln zł. W ramach Akademii Umiejętności Gaspolu zrealizowano cykl szkoleń zamkniętych. Szkoleniami objęto 227 pracowników z 396 osób zatrudnianych przez Gaspol S.A. na dzień 31 grudnia 2005 r. Gaspol S.A. zawdzięcza dobre wyniki finansowe zwiększonej sprzedaży instalacji przydomowych i przemysłowych (najwięcej spośród wszystkich firm z branży).

Właściciele domów jednorodzinnych w Polsce coraz częściej wybierają instalację gazową jako główne źródło energii. Rozwiązanie to cieszy się tak dużą popularnością zwłaszcza ze względu na prostotę i szybkość montażu instalacji gazu płynnego w miejscach, w których nie ma dostępu do gazu ziemnego. Gaz płynny może być również interesującym rozwiązaniem dla mniej zamożnych klientów. Butle z gazem płynnym są bardzo mobilnym źródłem energii dostępnym w ok. 20 000 punktów sprzedaży naszej sieci na terenie całego kraju – powiedział Sylwester Śmigiel, prezes firmy Gaspol S.A.

W roku 2006 Gaspol S.A. będzie kontynuować strategię zmierzającą do zwiększenia sprzedaży gazu w butach i luzem. Firma zamierza w dalszym ciągu inwestować w poprawę jakości butli oraz rozwijać sieć sprzedaży i dystrybucji, koncentrując się na ofercie telemetrycznej. Ponadto Gaspol S.A. wzbogacił swoją ofertę o innowacyjne zestawy solarne – nowe ekologiczne rozwiązanie, które pozwala klientom zaoszczędzić – oraz lokalne sieci umożliwiające podział kosztów dostępu do infrastruktury gazu płynnego. Gaspol planuje również wdrożyć nowy, skomputeryzowany system obsługi klienta CRM.