Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom swoich czytelników, przez co mogą oni wybrać prenumeratę optymalnie dopasowaną do swoich potrzeb.
Kilka dni temu w App Store i Google Play zadebiutowało już trzecie wydanie tabletowe Gazety Bankowej – numer wrześniowy. Daj się wciągnąć w interaktywne możliwości wrześniowego wydania tabletowego i przeglądaj aktywne wykresy, analizy oraz elementy graficzne. Przekonaj się, jak szybko dzięki jednemu kliknięciu możesz dotrzeć do branżowych informacji, które Cię interesują. Przechodź dynamicznie z jednej strony na drugą i ciesz się łatwością dostępu do ciekawych wywiadów, relacji i multimediów.
„Wydanie wrześniowe Gazety Bankowej zawiera multimedialne dodatki oraz pozwala na interaktywne możliwości, ale przede wszystkim stanowi wygodną formę czytania magazynu. W numerze m.in.: wywiad z Małgorzatą Kołakowską, prezes ING Banku Śląskiego, Najlepszego Banku 2012, artykuł o kłopotach Amber Gold czy o bankructwach biur podróży. Zachęcam do lektury i dyskusji na naszych profilach w mediach społecznościowych.” – mówi Maciej Goniszewski, redaktor naczelny Gazety Bankowej.
Aplikacja jest do pobrania z
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.com.apella.bankowa i
http://itunes.apple.com/pl/app/gazeta-bankowa/id535602988?mt=8
Dwa pierwsze numery – czerwcowy oraz podwójny lipcowo-sierpniowy można pobrać za darmo. Wrześniowe wydanie kosztuje 4,99 € (App Store) i odpowiednio – 21 PLN (Google Play), stąd cena jest korzystniejsza niż w kioskach (29 PLN).
O wydaniu tabletowym szukaj także na profilu Gazety Bankowej na Facebooku: http://www.facebook.com/gazetabankowa
Więcej informacji udzieli:
Izabela Kossowska
Specjalista ds. marketingu
tel. 58 768 35 03
e-mail: ikossowska@gb.pl