„Gazeta Ogórkowa” – wakacyjną propozycją „Gazety Wyborczej”

W czasie wakacji chcemy zaproponować treści lżejsze, rozrywkowe – dlatego przygotowaliśmy „Gazetę Ogórkową”. W ten sposób czytelnicy będą mogli połączyć pożyteczne z przyjemnym – przeczytają codzienną dawkę informacji, komentarzy i opinii, ale też otrzymają porcję rozrywki na najwyższym poziomie. – powiedziała Katarzyna Kolanowska, dyrektor promocji „Gazety Wyborczej”.

Na część redakcyjną „Gazety Ogórkowej” złożą się teksty wielu znakomitości:

Alternatywne zakończenia arcydzieł literatury polskiej i światowej zaproponują m. in. Krystyna Kofta, Joanna Chmielewska, Katarzyna Grochola, Wojciech Kuczok.

Satyryczny portret IV RP stworzą czołowi kabareciarze i satyrycy, m.in.: Kuba Wojewódzki, Kabaret Ani Mru Mru, a także Marek Raczkowski i Henryk Sawka.

Andrzej Mleczko zaprezentuje cykl „Podręcznik wychowania seksualnego”.

Podczas wakacji czytelnicy, a przede wszystkim czytelniczki będą mogły jako pierwsze w Polsce poznać dalsze losy Bridget Jones – fragmenty trzeciego tomu jej przygód autorstwa Helen Fielding będą drukowane co tydzień w „Wysokich Obcasach”.

Na stronach lokalnych będą się ukazywać mini-przewodniki po ciekawych miejscach w Polsce, m.in. Wyspie Wolin, Borach Tucholskich, Szlaku Tatarskim i wiele innych.

„Gazeta” w wakacyjnej formule startuje w piątek 30 czerwca.

„Gazetę Ogórkową” wspiera kampania promocyjna w stacjach telewizyjnych i radiowych i na outdoorze; jej twarzą został Michał Ogórek.