„Gazeta Prawna” uatrakcyjnia dodatek „Firma i Klient”

Cotygodniowy wtorkowy dodatek „Firma i Klient” ukazuje się na łamach „Gazety Prawnej” od września 2004 roku. Od stycznia redakcja intensywnie pracowała nad zmianą formuły tego szesnastostronicowego dodatku.

„Firma i Klient” będzie bliski formule przewodnika, ułatwiającego przedsiębiorcom dostęp do różnych zasobów wiedzy. Redakcja stawia na narzędziowość, poradniczość i instruowanie odbiorców, którzy przedstawione informacje będą mogli natychmiast wykorzystać w praktyce. Istotnym elementem zmian będą uproszczenie języka i skrócenie tekstów oraz wprowadzenie prezentacji rozwiązań konkretnych problemów. Pojawią się nowe rubryki, poświęcone m.in. kontroli i optymalizacji kosztów, a także praktycznemu wykorzystaniu nowoczesnych technologii.

Na łamach dodatku „Firma i Klient” znaleźć będzie można również aktualności (zmiany w przepisach, kalendarium przedsiębiorcy), informacje podatkowe i finansowe dla małych i średnich firm, artykuły z zakresu prawa pracy i prawa gospodarczego, przepisy branżowe, a także formularze. Dla tych, którzy dopiero myślą o założeniu firmy, bądź chcą ją rozwinąć, dziennikarze „Gazety Prawnej” będą przygotowywać rubrykę z pomysłami na biznes. Nowością są reportaże gospodarcze, będące reakcją na problemy zgłaszane przez czytelników w czasie specjalnych dyżurów telefonicznych.

Dziennik „Gazeta Prawna” wydawany jest przez Grupę Wydawniczą INFOR S.A.