GE Money Bank otrzymał “Laur Konsumenta 2009” w kategorii „Sprzedaż Ratalna”

GE Money Bank zwyciężył  w ogólnopolskim konkursie „Laur Konsumenta 2009” w kategorii „Sprzedaż Ratalna”.

Laureaci są wyłaniani na podstawie badań popularności i opinii na temat produktów oraz usług na polskim rynku. Wyboru najwyżej cenionych i popularnych produktów dokonują sami klienci, dlatego nagrody odzwierciedlają tendencje występujące na rynku, a jednocześnie są najlepszą rekomendacją wyróżnionych produktów.

Grzegorz Jurczyk, Wiceprezes Zarządu GE Money Banku i Dyrektor Pionu Sprzedaży: Jesteśmy dumni z tytułu „Laur Konsumenta”, przyznanego nam przez Klientów w kategorii „Sprzedaż ratalna”. Cieszy nas, że Klienci docenili w ten sposób jakość naszych usług.

Konkurs został zorganizowany po raz piąty. W tegorocznej edycji laureatów wyłoniono na podstawie ogólnopolskich badań ankietowych oraz głosowania czytelników  „Rzeczy o Biznesie” w Rzeczpospolitej. Badania są źródłem informacji na temat opinii polskiego społeczeństwa, znajomości danego produktu, marki bądź usługi oraz nastawienia do niej.

„Laur Konsumenta” jest ogólnopolskim programem konsumenckim, a jego organizatorem jest Grupa Media Partner, wydawca dodatków „Rzecz o Biznesie” w Rzeczpospolitej oraz „Przeglądu Gospodarczego Plus” w Gazecie Prawnej.
Źródło: GE Money Bank