GE Money Bank rozwija sprzedaż kredytów poprzez sieci agencyjne

Obecnie bank oferuje za pośrednictwem sieci agencyjnych kredyty gotówkowe, kredyty konsolidacyjne oraz karty kredytowe. Już dziś bank wdraża w swojej sieci ubezpieczenia, a w niedalekiej przyszłości planowane jest wprowadzenie nowej oferty kart kredytowych. Cały czas udoskonalana jest oferta kredytów gotówkowych.

Lipiec 2006 r. zaowocował nowymi rozwiązaniami systemowymi oraz korzystnymi zmianami w warunkach kredytowych: dzięki nowemu narzędziu analizy kredytowej wdrożonemu w sieciach agencyjnych, odpowiednio przeszkoleni doradcy mogą zaproponować klientom ofertę indywidualnie dopasowaną do ich potrzeb. Klienci na terenie całej Polski mogą otrzymać odpowiedź na złożony wniosek już w 15 minut (dla 90% wniosków). Zmiany warunków oferty GE Money Banku w sieciach agencyjnych spowodowały, że w sierpniu GE Money Bank zanotował rekordową sprzedaż w historii kredytów gotówkowych. Sprzedaż kredytów gotówkowych GE Money Banku przez wszystkie sieci agencyjne współpracujące z bankiem wzrosła w sierpniu 2006 r. o 31% w porównaniu do sierpnia 2005 r.

GE Money Bank integruje również zarządzanie sieciami agencyjnymi współpracującymi z bankiem: od 1 sierpnia 2006 r. całością relacji z sieciami agencyjnymi zajmuje się Departament Zarządzania Siecią Agentów, który w swoich dwóch ośrodkach: Gdańsku i Gnieźnie nadzoruje całość spraw związanych z siecią Dobry Kredyt (należącą do banku) oraz innymi sieciami pośredników. Departament zajmuje się rozwojem współpracy z sieciami oraz zarządza sprzedażą poprzez kilka tysięcy punktów agencyjnych współpracujących z GE Money Bankiem w całej Polsce.

Departament Zarządzania Siecią Agentów skupia się przede wszystkim na rozwoju współpracujących z bankiem agencji. „Chcemy, aby współpracująca z nami sieć agencji była stabilna, cechowała się lojalnością oraz profesjonalizmem w obsłudze klientów. Zależy nam na rozbudowie sieci o silnej konstrukcji. Dlatego stawiamy przede wszystkim na jakość współpracy. Bardzo dbamy również o to, aby dla agentów, którzy już współpracują z GE, nasz bank był bankiem pierwszego wyboru. Nasze działania w tym kierunku sprawiają, że w ostatnim czasie notujemy coraz większe wzrosty sprzedaży” – mówi Wojciech Drozd, Dyrektor Departamentu Zarządzania Siecią Agentów.

Departament oferuje agentom i pośrednikom silne wsparcie, zarówno technologiczne, jak i szkoleniowe. Dzięki temu agencje posiadają profesjonalnych, odpowiednio przeszkolonych sprzedawców.

„Współpracujemy z ogromną liczbą agencji. Chcemy dać naszym pośrednikom jak najlepsze narzędzia do pracy. Jesteśmy również otwarci na nowych, zainteresowanych współpracą przedsiębiorców, którzy wiedzą, jak docierać do klientów z produktami finansowymi. Najważniejsze jednak dla nas jest wspieranie i wzmacnianie relacji z obecnie współpracującymi z nami partnerami handlowymi” – dodaje Wojciech Drozd i zapowiada, że już w tym roku bank zaoferuje swoim agentom kolejną, nową formułę współpracy. Ma ona polegać m.in. na dużo silniejszej identyfikacji punktów sprzedaży z marką GE Money Banku oraz wprowadzeniu do tych punktów dużo szerszej oferty produktowej niż miało to dotychczas miejsce w placówkach prowadzonych przez agentów.