Do końca roku, GE Money Bank zamierza powiększyć grono swoich konsultantów o 300 osób. Nowe miejsca pracy są tworzone w ramach projektu GEMboy, umożliwiającego bezpośrednią sprzedaż produktów bankowych, w miejscu wyznaczonym przez klienta, np. jego domu czy biurze. GEMboy wspiera pracę konsultantów poprzez zaawansowany informatyczny system mobilnej sprzedaży oraz rozbudowaną bazę danych obecnych, jak i potencjalnych klientów banku.
To właśnie baza danych, zapewniana przez bank, jest zasadniczym narzędziem wspierającym pracę konsultantów – doradców. Konsultanci współpracują z GE Money Bankiem w oparciu o własną działalność gospodarczą lub są delegowani przez firmy pośredniczące.
Propozycja współpracy z GE Money Bankiem kierowana jest do osób w różnym wieku, gotowych pracować na własny rachunek i posiadających dobre umiejętności komunikacyjne. Mobilnym konsultantom bank zapewnia szkolenia z zakresu produktów bankowych, a także regularne warsztaty wspierające proces doradzania klientom i sprzedaży. Zarobki konsultantów są nielimitowane, a jedynym ograniczeniem wynagrodzenia jest własna organizacja pracy, zaangażowanie i wyniki sprzedaży osiągane w pracy z klientami.
Zadaniem konsultantów GEMboy jest dotarcie do klientów, zapewnienie doradztwa dotyczącego zarządzania finansami domowymi, jak również zaproponowanie i sprzedaż, dostosowanego do potrzeb i możliwości klienta produktu bankowego. Podstawowymi produktami oferowanymi przez bank za pośrednictwem doradców są obecnie: karty kredytowe, kredyty gotówkowe i hipoteczne.
Praca w charakterze mobilnego konsultanta jest atrakcyjną ofertą telepracy dla wszystkich osób, w szczególności tych, które nie mogą lub nie chcą podjąć regularnej pracy na etacie. Jest także szansą powrotu do życia zawodowego, np. dla kobiet wychowujących dzieci.