GE Money Bank, jako pierwszy na polskim rynku wprowadził pilota Programu już w listopadzie 2004 roku, i wobec pozytywnego przyjęcia przez klientów, od marca tego roku oferuje go na szeroką skalę.
„Program przyszłość z gwarancją” powstał w wyniku współpracy GE Money Banku z Sopockim Towarzystwem Ubezpieczeniowym Ergo Hestia S.A. oraz Europ Assistance Polska Sp. z o. o. Jest to dobrowolne ubezpieczenie, zobowiązujące ubezpieczyciela do pokrycia kosztów napraw sprzętu w takim zakresie, w jakim poniósłby producent danego sprzętu, gdyby naprawa miała miejsce w okresie gwarancyjnym. Ubezpieczenie Ergo Hestii obejmuje koszty napraw i oryginalnych części zamiennych w następstwie awarii mechanicznych i elektrycznych ubezpieczonego sprzętu gospodarstwa domowego oraz sprzętu komputerowego. Jeżeli usunięcie awarii nie jest możliwe, klient może liczyć na wypłatę odszkodowania w wysokości ceny zakupu towaru. Ubezpieczenie Ergo Hestii jest oferowane klientom, którzy dokonują zakupu sprzętu w ramach pierwszej transakcji obciążającej rachunek kredytu odnawialnego „NonStop”, Jest uniwersalne i obejmuje wszystkie marki i typy sprzętu. Podobne programy od lat funkcjonują w Europie Zachodniej i cieszą się dużym zainteresowaniem klientów.
Ochrona oferowana w ramach „Programu przyszłość z gwarancją” obejmuje sprzęt przez okres jednego roku po upływie właściwej gwarancji producenta. Procedura zgłaszania i likwidacji szkody jest prosta – wystarczy telefon do Centrum Alarmowego Europ Assistance, które przyjmuje zgłoszenie awarii, zajmuje się wszelkimi formalnościami związanymi z naprawą oraz kieruje sprzęt do naprawy w autoryzowanych serwisach. Klienci nie muszą martwić się zatem organizacją naprawy, a całość transakcji jest rozliczana bezgotówkowo.
Aby przystąpić do programu wystarczy złożyć deklarację przystąpienia w momencie zawierania umowy kredytowej w punkcie sprzedaży. Koszty ubezpieczenia doliczane są automatycznie do rat i są niewielkie – wynoszą od kilku do kilkunastu złotych miesięcznie.