Generali ogłasza rozszerzenie europejskiego partnerstwa z Vitality Group dla Generali Vitality, programu zdrowia i dobrego samopoczucia, którego celem jest zachęcanie i nagradzanie zdrowych zachowań i jest dedykowany klientom dbającym o zdrowszy styl życia. Od 2014 roku Generali posiada prawa do programu w kontynentalnej Europie.
Generali i Vitality Group zobowiązały się do kontynuowania współpracy do końca roku 2028 i do dalszego rozwoju program na kluczowych rynkach, w tym we Włoszech jeszcze w 2021 r. – jako Benefit, we współpracy z Generali Welion, cyfrowym trenerem w celu promocji zdrowego stylu życia, który będzie dostępny dla firm – a w 2022 r. w Czechach i w Polsce. W czerwcu tego roku Generali Vitality zostało udostępnione klientom w Hiszpanii, w ślad za udanymi wdrożeniami w Niemczech, które miało miejsce w 2016 roku, a następnie we Francji i Austrii.
Programy hiszpański i włoski zawierają element solidarności i dobroczynności, oferując klientom możliwość przekazania nagród uzyskanych w ramach inicjatywy na rzecz Fundacji The Human Safety Net, której celem jest uwolnienie potencjału osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej, tak aby mogły one zmienić życie swoich rodzin i swoich społeczności.
Za pomocą prostego i inteligentnego programu cyfrowego klienci Generali Vitality są motywowani do osiągania swoich indywidualnych celów w zakresie wellness oraz do podejmowania działań zmierzających do dokonywania zdrowych wyborów i nawyków. Program zaangażował w podróż w stronę zdrowego stylu życia zarówno klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych w Europie. zdrowszego trybu życia. Generali Vitality stanowiło również dodatkową wartość dla klientów w czasie pandemii COVID-19, ponieważ mocno angażowało i zachęcało do ćwiczeń fizycznych, które zmniejszają ryzyko hospitalizacji, nawet w przypadku osób z chorobami wysokiego ryzyka, takimi jak cukrzyca, nadciśnienie czy hipercholesterolemia.
Źródło: Generali