Rok 2010 w Grupowych Ubezpieczeniach Zdrowotnych w Generali upłynął pod hasłem dynamicznego wzrostu liczby placówek medycznych w Rekomendowanej Sieci Placówek Medycznych Generali oraz organizacji sprawnie działającego serwisu medycznego.
Grupowe Ubezpieczenia Zdrowotne
Ubezpieczenie zdrowotne oferowane przez Generali to rozwiązanie dla firm różnej wielkości, które często wykorzystywane jest przez pracodawców jako element systemu motywacyjnego i ochronnego. Ubezpieczenie gwarantuje pracownikom oraz ich rodzinom szybki i nielimitowany dostęp do opieki medycznej, świadczonej przez wysokiej klasy specjalistów, w renomowanych, wyposażonych w nowoczesny sprzęt, placówkach medycznych na terenie całego kraju. Produkt oferowany jest w siedmiu wariantach dopasowanych do różnych potrzeb i oczekiwań Klientów. Od pakietu BASIC, który obejmuje zakres podstawowych usług medycznych do pakietu VIP, gdzie znajduje się między innymi opieka stomatologiczna i szpitalna. Wszystkie dostępne pakiety zawierają w sobie całodobową infolinię, konsultacje specjalistów bez potrzeby skierowania od lekarza pierwszego kontaktu, szczepienie przeciwko grypie, nielimitowane badania diagnostyczne czy laboratoryjne.
Rekomendowana Sieć Placówek Medycznych Generali
Dzięki dynamicznemu rozwojowi i podwojeniu w ciągu 2010 r. liczby placówek medycznych obecnie Generali współpracuje z 300 partnerami medycznymi w całym kraju. Zasięg terytorialny sieci placówek partnerskich systematycznie jest poszerzany. Ubezpieczyciel otwarty jest na sugestie Klienta i kontraktuje na jego życzenie nowe ośrodki w miejscowościach, w których konieczne jest zapewnienie opieki medycznej dla Klienta.
Rozwój sieci placówek medycznych wpisany jest w strategię uatrakcyjnienia oferty produktowej ubezpieczenia zdrowotnego Generali oraz nawiązania współpracy z doświadczonymi dostawcami usług medycznych. Rekomendowana sieć placówek medycznych Generali składa się z przychodni, które oferują wysoki poziom usług, zatrudniają dobrych lekarzy i zapewniają odpowiednią i profesjonalną obsługę Klienta.
Refundacja kosztów poza siecią
Produkt Generali wyróżnia na rynku możliwość nieograniczonego korzystania z placówek medycznych na terenie całego kraju. Klient poza siecią placówek rekomendowanych, w których rozlicza się bezgotówkowo, może np. leczyć się u swojego dotychczasowego lekarza. Nie potrzebuje na to dodatkowej zgody, jak ma to często miejsce w przypadku innych produktów grupowych dostępnych na rynku. W ramach grupowego ubezpieczenia zdrowotnego Klient nie ma też narzuconych limitów na liczbę wizyt lekarskich, badań diagnostycznych i laboratoryjnych.
Infolinia medyczna
Wartością dodaną do ubezpieczenia jest również dostęp do infolinii medycznej, działającej w systemie całodobowym przez 365 dni w roku. Pod numerem infolinii +48 22 563 11 55 Ubezpieczony może umówić wizytę lekarską w Rekomendowanej Sieci Placówek Medycznych Generali, uzyskać informacje na temat swojego zakresu ubezpieczenia, otrzymać poradę lekarza dyżurnego czy otrzymać informacje na temat działania leków.
Osoby będące w podróży służbowej lub prywatnej potrzebujące pomocy medycznej, również objęte są opieką serwisu medycznego. Kontaktując się z infolinią otrzymają informację, gdzie zlokalizowana jest najbliższa placówka partnerska, w której mogą skorzystać bezpłatnie z potrzebnej usługi.
– Dobór partnera medycznego w ubezpieczeniach zdrowotnych Generali nie jest przypadkowy, a placówki medyczne wybierane są na podstawie dokładnie sprecyzowanych kryteriów. Starannie wyselekcjonowana lista przychodni i szpitali pozwala na zapewnienie szybkiej i szerokiej dostępności do usług medycznych, co w ofercie ubezpieczeń zdrowotnych stanowi podstawową wartość dla Klienta. Współpracujemy obecnie z 300 placówkami medycznymi na terenie całego kraju i wciąż rozbudowujemy Rekomendowaną Sieć Placówek Medycznych Generali o nowe lokalizacje, gdyż tylko takie rozwiązanie gwarantuje profesjonalną i sprawną opiekę medyczną – podkreśla Aneta Gajek-Wiśniewska, dyrektor Działu Rozwoju Produktu Ubezpieczeń Grupowych.
Źródło: Grupa Generali