Generali sponsorem imprezy Dni Pyrlandii 2008

Dni Pyrlandii to regionalne święto ziemniaka. Poznaniacy poprzez swoje uczestnictwo w festynie czczą „pyrę”, będącą symbolem miasta i całej Wielkopolski. Poznańskie „pyrki” zwane inaczej perkami wzięły swoją nazwę od państwa Inków (Peru), które ówcześnie słynęło z uprawy kilkudziesięciu różnych odmian ziemniaków przystosowanych do różnych warunków geograficznych oraz zmiennych warunków atmosferycznych.

Dni Pyrlandii to święto rodzinne, nawiązujące do tradycji miasta i regionu, które na stałe wpisało się w kalendarz najważniejszych lokalnych imprez. Podczas tegorocznej edycji Dni Pyrlandii na wszystkich gości będą czekać pyrowe atrakcje w postaci mody inspirowanej tradycyjnymi strojami Bambrów, miasteczka PYRAckiego, koncertów gwiazd. Festyn zakończy pokaz sztucznych ogni.

– „Grupa Generali wspierając wiele społecznych inicjatyw o charakterze krajowym, jak i międzynarodowym nie zapomina również o ciekawych imprezach regionalnych. W Polsce firma posiada ok. 70 jednostek terenowych odpowiedzialnych za sprzedaż ubezpieczeń majątkowych oraz ubezpieczeń na życie. Mamy również swoją placówkę w centrum Poznania i czujemy się częścią tej społeczności. Bardzo nam zależy, by wnieść swój wkład w życie mieszkańców tego miasta, w którym mieszkamy, pracujemy, i z którym się identyfikujemy. Po raz drugi sponsorujemy Dni Pyrlandii, które nawiązują do tradycji regionu – tradycji tak bardzo szanowanej i kultywowanej w Wielkopolsce. Dla Generali tradycja ma również ogromne znaczenie, ponieważ to ona świadczy o sile, pozycji i doświadczeniu naszej firmy.” – mówi Piotr Tadeusz – Dyrektor Oddziału Wielkopolskiego Generali.