Generali wprowadza nową funkcjonalność dla członków OFE

Nowa usługa umożliwia zgłoszenie prośby o przesłanie formularzy aktualizacyjnych przez stronę internetową www.generali.pl. Z nowego rozwiązania mogą skorzystać klienci, którzy chcieliby dokonać m.in. zmiany danych osobowych, adresu, stanu cywilnego i osób uposażonych.

Nowa forma kontaktu z Funduszem pozwala członkom Generali OFE złożyć zamówienie odpowiedniego formularza aktualizacji:

– „Aktualizacji danych zawartych w umowie członkostwa”,

– „Oświadczenia Członka Generali Otwartego Funduszu Emerytalnego w zakresie małżeńskich stosunków majątkowych” oraz

– „Aktualizacji danych wszystkich uposażonych z umowy członkostwa”

w sytuacji, gdy dane przekazane funduszowi są błędne lub uległy zmianie.

Dotychczas klienci funduszu zgłaszali prośbę o przesłanie tego typu formularzy w formie listownej, telefonicznej, bądź składali wizytę w oddziałach. Obecnie mogą skorzystać z Internetu. Na podstawie zgłoszenia zarejestrowanego na www.generali.pl, na wskazany przez klienta adres zostaną wysłane stosowne formularze, które wymagają jedynie wypełnienia i odesłania przez klienta. Taka funkcjonalność pozwala na szybkie powiadomienie funduszu o wszelkich zmianach związanych z obsługą rachunku prowadzonego w Generali OFE. Dla tych klientów, którzy udostępnili numer telefonu komórkowego, Generali OFE za pomocą nowo wprowadzonej funkcji sms przesyła potwierdzenie dokonanych zmian.