Generali udostępniło klientom rozwiązanie umożliwiające im przeprowadzenie samodzielnej inspekcji w ramach zdalnego zawarcia umowy Autocasco. Ułatwienie dostępne jest przy zdalnym zawarciu umowy ubezpieczenia za pośrednictwem agenta.
Agent podczas przygotowywania oferty ubezpieczenia Autocasco, wybiera ścieżkę zdalnego zawarcia umowy. W jej trakcie, za pośrednictwem SMS, Klient otrzymuje link do prostej aplikacji. Aplikacja nie wymaga instalacji, uruchamia się w telefonie po kliknięciu w link i w prosty sposób umożliwia samodzielne wykonanie inspekcji pojazdu i przesłanie zdjęć. Cały proces jest automatyczny. Po pozytywnej weryfikacji, w ciągu kilku minut od przesłania zdjęć pojazdu, klient otrzymuje na adres e-mail ofertę ubezpieczenia Autocasco.
– Nowe rozwiązanie ma na celu jeszcze lepszą realizacje potrzeb naszych klientów, oszczędza ich czas, a w dobie pandemii, pomaga zachować bezpieczeństwo. Chcemy być dla naszych klientów partnerami na całe życie, dlatego wprowadzamy uproszczenia, które ułatwiają im relacje z nami – mówi Arkadiusz Wiśniewski, członek zarządu Generali.
Agent, za pośrednictwem systemu sprzedażowego, może sprawdzić czy klient załączył zdjęcia i zawarł zdalnie polisę. Fotografie od razu pojawiają się w systemie Generali i mogą zostać zweryfikowane przez pracowników ubezpieczyciela.
Źródło: Generali