Podobnie jak w wiosennej edycji Warszawskiego Festiwalu Biegowego każda z firm może przekazać za przebiegnięty przez pracownika dystans określoną sumę pieniędzy jako wsparcie akcji charytatywnej organizowanej przez Fundację. Przy okazji tego wydarzenia Grupa Generali proponuje branżową rywalizację firm ubezpieczeniowych na „królewskim” dystansie maratonu. Patronat nad tą rywalizacją objął „Dziennik Ubezpieczeniowy”.
Grupa Generali promując aktywny styl życia kolejny raz wystawia liczną reprezentację w imprezie biegowej. Tym razem ponad 20-osobowa grupa pracowników firmy spod znaku skrzydlatego lwa wystartuje na dystansie maratońskim – zarówno w biegu sztafetowym jak i biegu głównym, czyli na pełnym dystansie 42,195 km.
– „Bieganie jest jedną najprostszych form aktywności fizycznej. Rekreacyjna forma tego sportu nie wymaga praktycznie żadnych nakładów, poza czasem i chęciami, a jednocześnie daje wiele satysfakcji i zadowolenia. Dla mnie bieganie to kontakt z naturą i dużo pozytywnej energii do codziennych spraw biznesowych” – opowiada o swoim hobby Andrzej Jarczyk, Prezes Zarządu Grupy Generali, kapitan firmowej drużyny biegowej „Generali Running Team”.
Każda firma biorąca udział w programie „Firma przyjazna bieganiu” może zadeklarować określoną kwotę za każdy przebiegnięty przez pracownika kilometr na wsparcie akcji charytatywnej. Potrzebujących wesprze w ten sposób również Generali.
Ubezpieczeniowa rywalizacja
Grupa Generali proponuje przyłączenie się do charytatywnej inicjatywy biegowej również innych przedstawicieli branży ubezpieczeniowej. Pomysł zakłada wyłonienie najlepszego zawodnika firmowych drużyn na „królewskim” dystansie maratonu, jak i najlepszej firmowej sztafety. Niech wygra najlepszy, choć i tak na końcu wygrają ci najbardziej potrzebujący.
– „Cieszę się, że nasza drużyna biegnie nie tylko dla zabawy i miłego spędzenia wolnego czasu, ale również w ten sposób wspomoże potrzebujących. To jeszcze bardziej mobilizuje wszystkich członków naszej ekipy do wytrwałości i wysiłku na trasie biegu. Przy okazji chciałbym również zachęcić środowisko ubezpieczeniowe do aktywnego udziału w maratonie warszawskim i aby nieco uatrakcyjnić zmagania sportowe „wyzywamy” na pojedynek i zapraszamy do wspólnej zabawy wszystkich przedstawicieli naszej branży” – dodaje Andrzej Jarczyk.
Niech trasa warszawskiego maratonu rozstrzygnie, która z firm może dzierżyć miano najlepszego długodystansowca spośród zakładów ubezpieczeniowych. Mamy nadzieję, że na trasie będziemy mogli zobaczyć liczną reprezentację środowiska ubezpieczeniowego i tym samym hojniej wszyscy razem wspomożemy akcję charytatywną.
Patronat nad rywalizacją przedstawicieli branży ubezpieczeniowej objął „Dziennik Ubezpieczeniowy”.
Zgłoszenia do udziału w zawodach należy dokonywać bezpośrednio na stronach internetowych organizatora (www.MaratonWarszawski.com). Chcąc zgłosić akces do rywalizacji w branży ubezpieczeń należy dodatkowo przesłać informacje o zgłoszeniu na adres mailowy „Dziennika Ubezpieczeniowego” (MaratonWarszawski@DziennikUbezpieczeniowy.pl), który będzie śledził i podsumuje wyniki reprezentantów branży.
Zawody biegowe: sztafety firmowe i maraton
Zawody biegowe odbędą się w dniach 27-28 września br. w Warszawie. W sobotę, 27 września br. będziemy świadkami rywalizacji sztafet na dystansie 42,195 km, w tym rywalizacji firm. Każda sztafeta składa się z 6 zawodników, biegnących łącznie dystans maratoński 42,195 km (5+10+5+10+5+7,195 km).
28 września br. rozegrany zostanie bieg główny imprezy, czyli maraton warszawski.
Patronami tegorocznej edycji programu „Firma przyjazna bieganiu” są Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan. Program jest skierowany do przedsiębiorstw działających w Polsce. Jego celem jest zachęcenie pracowników firm do biegania i aktywnego spędzania wolnego czasu. Każda firma, która zgłosi chęć wzięcia udziału w zawodach może wystawić dowolną ilość biegaczy.
Organizatorem Warszawskiego Festiwalu Biegowego jest Fundacja ”Maraton Warszawski”. Fundacja powstała w 2002 roku i początkowo organizowała wyłącznie Maraton Warszawski. Obecnie w jej portfolio imprez znajdują się nie tylko imprezy sportowe, ale także akcje sportowo – społeczne.
Szczegóły na temat imprezy znajdują się na stronach www.MaratonWarszawski.com