„Wnioski płynące z raportu Gartnera są kolejnym dowodem wysokiej pozycji rynkowej, profesjonalizmu i posiadanego przez firmę Genesys potencjału.” – powiedział Mariusz Cyganek dyrektor generalny Genesys na Polskę. „Raport potwierdza, że cały czas rozwijamy innowacyjne rozwiązania, które dają możliwości obsługi klienta niedostępne w ramach tradycyjnych centrów telefonicznych.”
Do głównych atutów Genesys Voice Platform należą:
§ Rozwiązania czysto softwarowe – Voice XML i oprogramowanie oparte na otwartych standardach umożliwiają firmom udostępnianie informacji bazujących na sieci WWW przy użyciu dowolnego kanału komunikacji.
§ Kompleksowe możliwości przetwarzania mowy – umożliwia to przeglądarka VoiceXML, interfejs SIP, integracja rozpoznawania mowy i przetwarzania mowy na tekst.
§ Zaawansowane możliwości kontroli połączeń – pomaga firmom w monitorowaniu i transferowaniu połączeń przy użyciu standardów sieciowych. Pozwala to na łatwiejszą integrację różnorodnych aplikacji i infrastruktury.
§ Łatwość integracji poszczególnych rozwiązań call center – firmy mogą bez problemu rozszerzać zakres obsługi klienta od automatycznej po transakcje wymagające asysty agenta.
§ Wsparcie dla innych aplikacji – platforma wspiera najszerszy zakres aplikacji zarówno projektowanych na zamówienie klienta, jak i gotowych rozwiązań innych firm. Dlatego też przedsiębiorstwa mogą przyspieszyć uzyskanie zysków i ograniczyć ponoszone koszty.
§ Elastyczność wdrożenia – rozwiązania Genesys mogą pracować zarówno z telefonami IP jak i tradycyjnymi liniami telefonicznymi.
Ponadto Genesys posiada system dostawców aplikacji używających Voice
Platform do budowania rozwiązań samoobsługi głosowej, które pozytywnie wpływają na wzrost satysfakcji klienta.
Magic Quadrant firmy Gartner
Raport Magic Quadrant jest chroniony prawami autorskimi firmy Gartner Inc. z czerwca 2002 r. i może być wykorzystywany jedynie po uzyskaniu zezwolenia. Zezwolenie firmy Gartner Inc. na wydruk Magic Quadrant lub powoływanie się na niego nie może być traktowane jako poparcie jakiejkolwiek firmy bądź produktu przedstawionego w analizie. Magic Quadrant stanowi opinię Gartner Inc. i jest analitycznym odtworzeniem rynku w danym momencie i dla wybranego okresu. Magic Quadrant zawiera analizę dostawców według kryteriów zdefiniowanych przez Gartner Inc. dla rynku. Rozmieszczenie dostawców w ramach Magic Quadrant jest wynikiem wzajemnego oddziaływania wielu czynników. Gartner Inc. nie radzi firmom wybierać tylko organizacji z segmentu Liderów. W pewnych sytuacjach wymagania danej firmy mogą najlepiej spełnić organizacje określane jako Wizjonerzy (Visionary), Pretendenci (Challenger) lub Gracze niszowi (Niche Player). Decyzje o wyborze dostawców nie powinny opierać się tylko na analizie Magic Quadrant. Badanie firmy Gartner Inc. jest z założenia jednym z wielu źródeł informacji, do których należą także inne publikacje informacyjne oraz bezpośrednie kontakty z analitykami. Gartner Inc. wyłącza w sposób wyraźny wszelkie gwarancje, wyraźne lub dorozumiane, przydatności niniejszego badania do jakiegokolwiek konkretnego zastosowania.
O firmie Genesys
Genesys Telecommunications Laboratories, Inc. spółka należąca do firmy Alcatel, jest w 100% skoncentrowana na rozwijaniu oprogramowania dla potrzeb contact center. Rozwiązania Genesys z zakresu obsługi klienta są wykorzystywane przez 2000 globalnych korporacji, organizacje rządowe, dostawców usług telekomunikacyjnych w 80 krajach, obsługujących każdego dnia ponad 100 milionów interakcji z klientami. Zaawansowane narzędzia, obsługujące wszystkie kanały komunikacji (telefon, e-mail, sieć www), sprawiają, że konsumenci są szybko łączeni z najlepszym dostępnym źródłem informacji. Genesys oferuje rozwiązania dla działów obsługi klienta, wsparcia technicznego, zbierania zamówień, telesprzedaży oraz zarządzania personelem.
Więcej informacji nt. firmy na stronie www.genesyslab.com