Genesys przedstawia nowy portal interakcji z klientami

Customer Interaction Portal umożliwi dostawcom usług zarządzania kontaktami z klientami, jak również innym partnerom Genesys, szybki rozwój i modyfikację aplikacji opartych na Platformie Głosowej Genesys – VoiceXML.

Customer Interaction Portal został przygotowany dla Genesys przez niemiecką firmę VoicInt Telecommunications w celu stworzenia tak zwanej platformy „na żądanie” oraz możliwości określania standardów schematów innych głosowych serwisów samoobsługowych oraz aplikacji głosowych. Nowy portal Genesys wprowadzony zostanie na rynek w drugim kwartale 2006 roku.

Customer Interaction Portal to rozwiązanie dla dostawców serwisów zarządzających. Nowy portal, wykorzystując opartą na mowie interakcję, wspiera funkcję automatycznego rozpoznawania mowy, a także funkcję zamiany tekstu na mowę.

Wszystkie firmy, niezależnie od ich wielkości, ciągle poszukują efektywnych, funkcjonalnych rozwiązań. Genesys Customer Interaction Portal to atrakcyjne rozwiązanie dla firm działających w przeróżnych branżach, mające możliwość pełnej integracji z działaniami firmowych centrów obsługi klienta.