Genesys Voice Callback otrzymał nagrodę “Produkt Roku”

Genesys Voice Callback zapewnia klientom firmy możliwość oddzwonienia w przypadku, jeśli czas oczekiwania na połączenie z dostępnym agentem byłby długi. Z badania przeprowadzonego ostatnio w Polsce na zlecenie Genesys wynika, że zamiast czekać na połączenie z dostępnym agentem przez 10 minut, 89% klientów woli, aby oddzwoniono do nich po 10 minutach. Genesys Voice Callback to aplikacja, która nie tylko pomaga firmom spełnić oczekiwania ich klientów, lecz także obniża koszty połączeń telekomunikacyjnych takich jak opłaty za połączenia z infolinią czy rozmowy zamiejscowe.

Dzięki Genesys Voice Callback klienci mogą wybrać czas oddzwonienia. Osoba dzwoniąca może zaznaczyć, czy życzy sobie otrzymać telefon zwrotny “tak szybko jak to jest możliwe” albo określić dogodny dla niej czas. Firmy mogą także ustalać priorytet telefonów zwrotnych za pomocą wcześniej ustalonych strategii segmentacji klientów. „Złoci klienci” na przykład, mogą zostać automatycznie przekierowywani do agenta, podczas gdy klienci „srebrni”, czy „brązowi” ustawiani są w kolejce osób czekających na oddzwonienie. Zaletą aplikacji jest też to, że telefony zwrotne mogą być zarządzane centralnie i przekierowywane do najbardziej kompetentnego agenta.

“Nagroda dla Genesys Voice Callback to wygrana nie tylko dla Genesys, lecz także dla firm i klientów końcowych” powiedział Mariusz Cyganek, Country Manager firmy Genesys. “Firmy posiadające Voice Callback są w stanie utrzymać wysoki poziom obsługi nawet podczas przeciążenia linii telefonicznej bez potrzeby zatrudniania dodatkowych pracowników. W takich sytuacjach Voice Callback wyklucza potrzebę długiego czekania eliminując tym samym niezadowolenie klienta”.

Zdaniem redaktora naczelnego magazynu Customer Inter@ction Solutions®, Richa Tehrani, Genesys Voice Callback został wyróżniony, ponieważ przeszedł długą drogę, aby pomagać firmom zarówno w zapewnianiu klientom pozytywnego doświadczenia związanego z obsługą call center oraz zagwarantowaniu zwrotu z inwestycji.

O firmie Genesys

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc. spółka należąca do firmy Alcatel, jest w 100% skoncentrowana na rozwijaniu oprogramowania dla potrzeb contact center. Rozwiązania Genesys z zakresu obsługi klienta są wykorzystywane przez 2000 globalnych korporacji, organizacje rządowe, dostawców usług telekomunikacyjnych w 80 krajach, obsługujących każdego dnia ponad 100 milionów interakcji z klientami. Zaawansowane narzędzia, obsługujące wszystkie kanały komunikacji (telefon, e-mail, sieć www), sprawiają, że konsumenci są szybko łączeni z najlepszym dostępnym źródłem informacji. Genesys oferuje rozwiązania dla działów obsługi klienta, wsparcia technicznego, zbierania zamówień, telesprzedaży oraz zarządzania personelem.

Więcej informacji nt. firmy na stronie www.genesyslab.com