Germanos umacnia swoją pozycję na polskim rynku osiągając € 29,7 miliona euro przychodów w pierwszym kwartale 2006 roku

Wyniki pierwszego kwartału 2006 r. stanowią blisko 35% wzrost w porównaniu do 1 kwartału 2005 r. (21,9 miliona euro), oraz znaczny wzrost EBITDA (z 0,4 miliona euro w 2005 r. do 1 miliona euro w 2006 r.). Przy takich wynikach, operacje w Polsce (Germanos Polska i G.T.I.) pozostają najszybciej rozwijającym się zagranicznym rynkiem grupy Germanos. Germanos ma w Polsce sieć ponad 340 sklepów, z których ponad 120 oferuje usługi sieci IDEA poprzez GTI, a pozostałe oferują usługi sieci ERA poprzez Germanos Polska.

Zagraniczne spółki miały znaczący wkład w obroty grupy, które osiągnęły 81,6 miliona euro, przy 50,9 miliona euro w pierwszym kwartale 2005.