Getin Bank doceniony przez internautów

Getin Bank zdobył pierwsze miejsce w tegorocznej edycji internetowego rankingu jakości obsługi w bankach, przygotowanego przez IRCENTER.COM. Zestawienie zostało oparte na jakościowej analizie spontanicznych wypowiedzi użytkowników mediów społecznościowych. Na zwycięstwo Getin Banku wpłynęły: zdecydowany wzrost bezwzględnej liczby pozytywnych opinii na temat oferowanego systemu transakcyjnego oraz wysokie oceny aplikacji Getin Mobile.

W tegorocznym zestawieniu IRCENTER.COM analizowano opinie na temat banków, opublikowane przez internautów w okresie od września 2013 r. do września 2014 r. Pod uwagę brano dwa kryteria: bezwzględną liczbę pozytywnych wypowiedzi na temat jakości obsługi banków oraz relatywny odsetek pozytywnych opinii na temat każdego z czterech aspektów: tradycyjnej obsługi w placówkach, obsługi infolinii, internetowych systemów transakcyjnych i mobilnych aplikacji bankowych. Dla każdego banku policzona została punktacja stanowiąca średnią dwóch rankingów.

Jak wynika z przeprowadzonego badania, internauci najbardziej docenili jakość obsługi Getin Banku. Na zwycięstwo w klasyfikacji wpłynął m.in. wzrost bezwzględnej liczby pozytywnych ocen na temat jego internetowego systemu transakcyjnego, a także doskonałe oceny aplikacji Getin Mobile.

W porównaniu z rokiem poprzednim, kiedy przeprowadzono pierwszą edycję badania, Getin Bank znacznie zwiększył swoją widoczność w mediach społecznościowych – w ocenianym okresie był drugim najczęściej opiniowanym w Internecie polskim bankiem.