Getin Bank na podium rankingu jakości obsługi

Getin Bank na podium rankingu banków o najlepszej obsłudze klienta. Badanie zostało przeprowadzone przez uznaną międzynarodową firmę INTERNATIONAL SERVICE CHECK, która wysłała tak zwanych tajemniczych klientów do ponad 60 placówek należących do 15 różnych banków. Jeden z wrocławskich oddziałów Getin Banku został uznany za najlepszy oddział bankowy w Polsce pod względem obsługi klienta.

Placówki Getin Banku i ich pracownicy zostali wyróżnieni za: umiejętność nawiązywania kontaktu i rozpoznawania potrzeb klienta, a dodatkowo także za idealną prezentację produktów i finalizację rozmów. Zdaniem tajemniczych klientów to właśnie oni okazali się być bezkonkurencyjni w zakresie doradztwa dotyczącego otwierania nowego konta czy kredytów. Wysłannicy firmy badawczej docenili również wysoką kulturę osobistą i rzetelność pracowników Banku. Co cieszy, spośród wszystkich przebadanych placówek w całym kraju, to właśnie oddział Getin Banku we Wrocławiu przy Placu Solnym 20 został uznany za najlepszy oddział bankowy. Zdaniem tajemniczych klientów charakteryzuje się on nieprzeciętną, wyróżniającą się jakością obsługi.

Cieszymy się, że po raz kolejny po rankingu tygodnika Newsweek, w którym Getin Bank został uznany za najlepszy bank pod względem jakości obsługi klienta, zostaliśmy docenieni w tym tak ważnym dla nas obszarze. Cały czas pamiętamy jednak o tym, że poprawa jakości to ciągły proces, a nie jednorazowa akcja. To musi być i jest zapisane w naszym DNA. Chcemy mieć jak najwięcej klientów zadowolonych z naszej pracy, bo to oni stają się naszymi ambasadorami i budują potem opinie o banku. Dlatego cały czas sami monitorujemy i prowadzimy badania dotyczące tej sfery działalności. – podkreśla Żaneta Zugaj, Dyrektor Departamentu Jakości, Getin Noble Bank.

Badanie jakości obsługi przez tajemniczych klientów to metoda popularna na świecie i coraz częściej wykorzystywana również w Polsce. Pracownicy INTERNATIONAL SERVICE CHECK sprawdzali jakość obsługi w polskich bankach już po raz drugi. Podstawieni klienci swojej oceny dokonywali na podstawie rozmów przeprowadzanych w poszczególnych placówkach. Ich tematy były związane z oferowanymi przez te placówki produktami jak konta czy kredyty. Efektem wizyty tajemniczego klienta było otwarcie rachunku, a czasem także rezygnacja z niego kilka dni po podpisaniu umowy. W trakcie badania oceniano także wygląd placówki i jej pracowników.

INTERNATIONAL SERVICE CHECK to międzynarodowa firma badawcza, członek MSPA (Mystery Shopping Providers Association). Specjalizuje się w organizacji i kompleksowej obsłudze badań tajemniczy klient. Centrala firmy mieści się w Bazylei w Szwajcarii. Od 2005 roku firma działa także na terenie Polski.