Getin Bank prezentuje kolejną odsłonę kampanii z udziałem Piotra Fronczewskiego

Na lokacie lepiej mieć więcej niż mniej. To tak oczywiste, ze zrozumieć można nawet wtedy, gdy Piotr Fronczewski powie to po czesku – tak jak w najnowszej reklamie lokat Getin Banku. Kampania, zachęcająca Polaków do przeniesienia swoich oszczędności na wysoko oprocentowaną lokatę 6,4%, wystartowała w tym tygodniu i potrwa do końca czerwca.

Na najnowszą odsłonę kampanii telewizyjnej z udziałem aktora składają się dwa spoty: pt. „Czeski” oraz „Doktor”. To kolejna z serii kreacji Getin Banku przygotowanych przez agencję Bardzo. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Vest, działania PR wspiera agencja Rc2.

„W najnowszej odsłonie kampanii telewizyjnej kontynuujemy linię, w której zachęcamy do przeniesienia oszczędności na wysoko oprocentowane lokaty w Getin Banku. Wskazujemy na oczywistości, z którymi trudno się nie zgodzić.  Założeniem komunikacji jest zmobilizowanie Klientów do prostych działań, dzięki którym mogą łatwo zwiększyć swoje zyski. ‘Na lokacie lepiej mieć więcej niż mniej’ – to tak oczywiste, ze zrozumieć można nawet wtedy, gdy nasz bohater, Piotr Fronczewski, mówi to po czesku. Przekaz jest prosty: ‘Jeśli na swojej lokacie zarabiasz mniej, niż mógłbyś zyskać u nas, to  skorzystanie z oferty Getin Banku jest oczywiste’” – mówi Natalia Załęcka, Dyrektor Marketingu Getin Noble Bank.

Koncept kreatywny kampanii przygotowała agencja Bardzo, odpowiedzialna także za poprzednie, utrzymane w żartobliwej stylistyce reklamy Getin Banku. Przygotowano 2 spoty (wprowadzający do kampanii film pt. „Czeski” oraz kolejny etap – pt. „Doktor”), w 2 wersjach czasowych – 30s i 15s. Kampania telewizyjna obejmie obecność w TVP, TVN, Polsacie, TV4 oraz pakiecie kanałów tematycznych. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Vest, a działania PR wspiera agencja Rc2. 

Źródło: GETIN Bank