Getin Bank odświeżył swoją stronę www. Głównym celem przebudowy serwisu była zmiana CMS’a na elastyczniejszy i wygodniejszy w obsłudze oraz wprowadzenie nowych sprzedażowych narzędzi. Za wdrożenie odpowiada wrocławska agencja interaktywna MindChili.
Pracując nad serwisem postawiliśmy na użyteczne rozwiązania – mówi Julia Kohman-Kulisiewicz, specjalista ds. Marketingu Getin Noble Bank – Wprowadziliśmy bardziej intuicyjne w nawigacji karty produktów oraz sprzedażowe kalkulatory produktowe.
Nowa architektura informacji pozwala na szybsze, intuicyjne wyszukiwanie i ułatwia kontakt z działem obsługi. Serwis uwzględnia również potrzeby wewnętrzne poszczególnych działów firmy i zawiera m.in. rozbudowaną zakładkę „Kariera”. Strona zyskała także odświeżoną szatę graficzną, spójną z dotychczasową komunikacją Getin Banku.
Praca dla czołowych firm w Polsce wymaga od nas stale aktualizowanego know-how w zakresie usability, kompetencji technologicznych i zrozumienia potrzeb użytkowników. Potrafimy sprostać tym oczekiwaniom, dlatego serwis Getin Banku to już kolejna realizacja MindChili dla tak wymagającej branży jak sektor bankowy. – mówi Łukasz Dyszy z MindChili.
Współpraca Getin Banku z agencją MindChili trwa od 2005 roku.
Źródło: MindChili