W kampanii wykorzystana zostanie reklama prasowa, spoty radiowe oraz bilboardy. Wsparciem będą materiały informacyjne dostępne w placówkach obsługi klienta oraz informacja na stronie www.
Kampania w prasie potrwa od 27 marca do 14 kwietnia. Reklamy ukażą się w dziennikach ogólnopolskich (m.in. w „Fakcie” i „Super Expressie”), a także w popularnych tygodnikach telewizyjnych. Ważnym medium w tej kampanii będzie prasa regionalna i lokalna.
Silne wsparcie w rozgłośniach radiowych rozpocznie się również 27 marca, a potrwa do 8 kwietnia. Kampania obejmie 46 regionalnych stacji radiowych, w których emitowane będą 3 różne spoty na przemian.
Wzmocnienie wizualne przekazu reklamowego zapewnią bilboardy eksponowane w 34 miastach w całej Polsce, przez cztery kolejne tygodnie – od 1 do 30 kwietnia. Reklama wielkoformatowa będzie szczególnie widoczna w miastach i regionach, w których bank posiada najwięcej placówek, a więc: na Śląsku, w Łodzi i Lublinie.
Wszystkie placówki Getin Banku zostaną wyposażone w plakaty i ulotki, które będą zawierały szczegółowe informacje dla klientów.