Getin Bank udostępnił w aplikacji mobilnej nową usługę – zakup biletów komunikacji miejskiej

HH/Bankier.pl

 Getin Bank we współpracy z mPay przygotował dla swoich klientów nową usługę – mogą kupować bilety komunikacji miejskiej bezpośrednio w aplikacji mobilnej Getin Banku. To już kolejna usługa VAS (value added services), czyli niezwiązana bezpośrednio z bankowością, udostępniona w aplikacji banku.  

–  Możliwość zakupu biletu w aplikacji mobilnej to dla naszych klientów wygoda i oszczędność czasu. Mamy świadomość, jak bardzo jest on cenny, dlatego stale pracujemy nad rozwiązaniami, które pomagają go zaoszczędzić. Wiemy, że dla naszych klientów są one szczególnie ważne. Zakup biletu komunikacji miejskiej w naszej aplikacji trwa tylko kilka sekund, nie wymaga stania w kolejce do kiosku czy czekania, aż bilet wydrukuje się w biletomacie – mówi Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej Getin Noble Banku.

– mPay stale powiększa listę oferowanych usług, ale również nawiązuje współpracę z nowymi partnerami biznesowymi, by dostarczyć użytkownikom jak najlepsze rozwiązania. Uważnie obserwujemy rynek i identyfikujemy potrzeby naszych klientów, którzy cenią sobie przede wszystkim wszelkie udogodnienia pozwalające im oszczędzać czas i stresujących sytuacji. Aktualnie dostarczamy im w aplikacji Getin Banku możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej w największej liczbie miast w Polsce   – mówi Andrzej Basiak, Prezes Zarządu mPay SA.

Bilet w aplikacji można kupić w kilku prostych krokach:

Korzyści z zakupu biletu w aplikacji mobilnej jest wiele. Pomaga nie tylko zaoszczędzić czas w sytuacji, gdy autobus czy tramwaj właśnie podjeżdża, ale również umożliwia zakup biletu o każdej porze dnia i nocy. W aplikacji bilety są dostępne natychmiast po zakupie, tak by
w przypadku kontroli mieć do nich szybki dostęp. Ceny biletów w aplikacji nie różnią się od tych kupionych w kiosku czy biletomacie.