W startującej właśnie, najnowszej kampanii Getin Banku zobaczymy kolejną odsłonę filozofii „Getin Bank – praktycznie”. Tym razem bank postawił na ułatwienie klientom wyboru oferty.
Spotom towarzyszy hasło „Oddaliśmy nasz kredyt do sprawdzenia ekspertom, żebyś Ty nie musiał tego robić”. Kampania komunikująca 24-krotne zwycięstwo Getin Banku w rankingach kredytów gotówkowych pokazuje, że klienci nie muszą sami porównywać i szukać najlepszych ofert. Prościej i wygodniej będzie skorzystać z opinii specjalistów, którzy zrobili to już za nich. Kampania potrwa od 6 do 26 maja w telewizji i internecie.
– Zrobiliśmy kampanię o tym, że nasz kredyt gotówkowy wygrał w ciągu ostatnich 2 lat aż 24 różne rankingi, bo to duży sukces. Banki często chwalą się wygranymi w różnych rankingach, ale aż 24 zwycięstwa to powód, by zwrócić uwagę na produkt. Klienci na co dzień sami porównują oferty banków, ale nie są w stanie porównać wszystkich. Za to eksperci każdego miesiąca śledzą parametry produktów finansowych i potrafią obiektywnie wskazać najlepsze – warto skorzystać z ich pracy i wybrać najkorzystniej. Oddaliśmy nasz kredyt do sprawdzenia ekspertom – żebyś Ty nie musiał tego robić – mówi Natalia Załęcka, dyrektor marketingu Getin Banku.
Getin Bank jest 24-krotnym zwycięzcą rankingów kredytów gotówkowych m.in. według Money.pl, Bankier.pl, TotalMoney.pl, Comperia.pl, w latach 2011-2013. 24 zwycięstwa dotyczą samych rankingów ofert kredytów w kwocie do 5 tys. zł, z okresem kredytowania 12 miesięcy. Poza tym Bank był wysoko notowany także w zestawieniach dla innych parametrów ofert.