GETIN Bank walczy o „mikro” przedsiębiorcę

Działania reklamowe obejmą Południe i Środkową Polskę. Osią główną Kampanii jest radio i prasa lokalna. Kampania zostanie wsparta m.in. reklamą w Internecie oraz outdoorem. „Dobrze doradzą i kredyt dadzą” – mówi Pan Piotr Fronczewski, który jest twarzą GETIN Banku od ponad roku. Aktor „doradza” GETIN Bank, jako ciekawy wybór na rozwój małej firmy.

„GETIN Bank dysponuje bardzo bogatą ofertą kredytową dla mikro i małych Firm. Oferowane produkty dopasowujemy do potrzeb naszych klientów, którzy mają do dyspozycji wykwalifikowanych doradców. Firma może wybrać wygodny dla siebie system rat, zawiesić je albo spłacić wcześniej. Nawet w trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana jej warunków” – powiedział Grzegorz Tracz, wiceprezes GETIN Banku odpowiedzialny za Obszar Korporacyjny.

Od początku września br. oferta kredytowa GETIN Banku zwiększyła się o nowy produkt: Kredyt PROSTA HIPOTEKA. Dedykowany jest on przede wszystkim do przedsiębiorców (ryczałtowiec, przedsiębiorca na książce przychodów i rozchodów), którzy cenią sobie prostotę i sprawność procedur związanych z udzieleniem kredytu. W GETIN Banku otrzymają kredyt na tzw. oświadczenie o wysokości uzyskiwanych dochodów. Wystarczy, że posiadają dom, mieszkanie czy lokal użytkowy, który może stanowić zabezpieczenie kredytu (istnieje możliwość ustanowienia zabezpieczenia na nieruchomości osób trzecich). W ramach oferty klient może wybrać dowolny produkt kredytowy, czyli m.in.: kredyt w rachunku bieżącym, gwarancję bankową, czy kredyt obrotowy spłacany w ratach. Oferta charakteryzuje się elastycznym okresem spłaty (od 1 miesiąca nawet do 10 lat), szybką decyzją w 24h, a uruchomienie następuje zaraz po podpisaniu umowy (gdzie na ogół oczekuje się na wpis do księgi wieczystej).