Getin Bank zdecydował się na reklamę porównawczą

Głównym elementem kampanii jest landing page (http://www.getinbank.pl/depozyty) dedykowany ofercie depozytowej GETIN Banku. Strony poświęcone depozytom zawierają praktyczne narzędzia, które w bezpośredni sposób pokazują atuty oferty. Kalkulator gotówkowy umożliwia internautom obliczenie realnego zysku. Dodatkowo ranking lokat porównuje oferty dostępne na rynku.“Zdecydowaliśmy się na odważne posunięcie, jakim jest reklama porównawcza, ponieważ nie boimy się konfrontacji z konkurencją. Jesteśmy pewni wysokiej jakości naszych produktów depozytowych o stałym oprocentowaniu, dlatego wybraliśmy taką formę kampanii” – mówi Marek Niewiadomski, Dyrektor Departamentu Depozytów Detalicznych w GETIN Banku.

Działania mające na celu wygenerowanie dużego ruchu oraz akcji na witrynie koncentrują się w głównej mierze na kampaniach mailingowych. “W oparciu o zdywersyfikowaną strategię komunikacyjną przygotowaliśmy dwustopniowa akcję mailingową. W pierwszym etapie przygotowaliśmy mailing dla osób zorientowanych w tematyce finansowej. W tym przypadku wykorzystaliśmy bazę adresową takich portali jak Money.pl, Bankier.pl, Pit/Vat.pl, Podatki.pl. Kolejnym krokiem był mailing stargetowany do osób rozpoczynających swoją przygodę z oszczędzaniem. Tutaj wysyłka skierowana była do użytkowników kont pocztowych największych polskich portali” – mówi Małgorzata Woźniakowska, dyrektor zarządzający z agencji MindChili.

Kampanię wzmacnia akcja bannerową. Scrollery, jak i scroller z bannerem można zobaczyć na stronach Rzeczpospolitej, Inforu oraz Gazety W ramach kampanii przygotowano również artykuł sponsorowany, który zostanie opublikowany na portalu Rzeczpospolita.pl. Artykuł nie tylko prezentuje ofertę banku, ale także ujawnia zabiegi marketingowe często stosowane przez instytucje finansowe w celu uatrakcyjnienia swojej oferty.

Monitoring kampanii za pomocą narzędzi dostarczanych przez Gemius oraz Google Analytics umożliwia stałą optymalizację poszczególnych kreacji w celu osiągnięcia jak najwyższej efektywności.

Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ACR.