Getin Bank zmodernizuje 65 proc. swoich placówek. Inwestuje w punkty w galeriach

Getin Bank rozpoczął program reorganizacji sieci sprzedaży. Planuje przebudować lub przenieść lokalizację 65 proc. swoich oddziałów. Inwestuje między innymi w placówki zlokalizowane w galeriach handlowych, gdzie wprowadza automatyczną obsługę gotówkową.

16 października br. Getin Bank otworzył oddział w galerii Zielone Arkady w Bydgoszczy, a 18 października br. w galerii Wroclavia we Wrocławiu. Lokalizacja placówek w galeriach handlowych zapewnia dłuższe godziny otwarcia i wpływa na zwiększenie dostępności placówek. Dodatkowo, we wszystkich nowopowstałych placówkach w centrach handlowych bank wprowadza automatyczną obsługę gotówkową, wyposażając oddziały w nowoczesne urządzenia dualne z funkcją bankomatu i wpłatomatu.

Klienci, którzy chcą samodzielnie dokonywać transakcji dostępnych online, mogą korzystać ze specjalnych stref bankowości internetowej. Umożliwiają one dostęp do produktów i usług z oferty banku. Dodatkowo, aby zapewnić klientom dyskrecję podczas spotkania z pracownikiem banku w placówkach wyodrębniono oddzielne salki do obsługi osób korzystających z oferty Getin Banku oraz bankowości osobistej i private banking.

W najbliższym czasie Getin Noble Bank planuje uruchomienie kolejnych oddziałów w centrach handlowych m.in. w Szczecinie, będący jednocześnie oddziałem flagowym, a także z początkiem nowego roku, w kolejnych miastach – Katowicach, Poznaniu, Gdańsku i Kielcach. Pierwsza placówka nowego typu została otwarta w czerwcu br. w galerii Warszawa Wileńska. We wrześniu Getin Bank otworzył także kolejny odział na warszawskiej Białołęce w Galerii Północnej.

Getin realizuje program reorganizacji sieci sprzedaży. Przebudowa lub przeniesienie lokalizacji obejmie 65 proc. sieci i ma zakończyć się w perspektywie 2,5 roku. Zmiany obejmą także sieć franczyzową. Bank planuje otwarcie ponad 60 nowych oddziałów w oparciu o ten model biznesowy.

WB/PRNews.pl/Getin Bank