Getin Noble Bank na podium rankingu Złoty Bankier szósty rok z rzędu

Getin Noble Bank ponownie znalazł się w ścisłej czołówce prestiżowego rankingu „Złoty Bankier”. Zajął 2 miejsce w głównej kategorii „Złoty Bank – Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Bank zdobył również 3 miejsce w kategorii „Kredyt gotówkowy”. Ranking „Złoty Bankier 2022” organizowany jest przez wiodące media branżowe – Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl. To największe w kraju kompleksowe badanie dotyczące poziomu obsługi bankowej i jakości produktów.

fot. Shutterstock

– Kolejny rok z rzędu na podium „Złotego Bankiera” to dla nas ogromny powód do dumy. Po dwóch zeszłorocznych zwycięstwach dalej utrzymujemy mocną pozycję i szósty rok z rzędu jesteśmy na podium. To dowód na to, że realizowane przez nas działania mające na celu gwarantowanie najwyższej jakości obsługi są skuteczne – mówi Marek Kempny, p.o. Prezesa Zarządu Getin Noble Banku. – Stale pracujemy nad procesami doskonalenia poziomu obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z bankiem, a opinie niezależnych ekspertów potwierdzają, że gwarantuje to satysfakcję i zadowolenie klientów – dodaje.

„Złoty Bankier” to największe badanie sektora bankowego w Polsce. Nagroda, przyznawana przez klientów i ekspertów branżowych od 2009 roku, trafia do banków mogących się pochwalić najwyższymi standardami jakości obsługi, oferujących najlepsze produkty i wyróżniających się na tle konkurencji. Organizatorami rankingu są Bankier.pl i Puls Biznesu, a partnerami merytorycznymi Minds&Roses i Obserwatorium.biz.

W tegorocznej edycji główna kategoria „Złoty Bank” została przyznana na podstawie badania audytowego przeprowadzonego przez Minds&Roses i Obserwatorium.biz. Eksperci weryfikowali wielokanałową jakość obsługi w 14 kluczowych bankach.

Eksperci odwiedzili około 800 placówek bankowych, wykonali 560 kontaktów telefonicznych z infoliniami banków oraz nawiązali 560 kontaktów korespondencyjnych z wykorzystaniem formularza lub maila oraz kanałów cyfrowych dostępnych po zalogowaniu. Ocenie podlegały podejście do klienta, umiejętność rozpoznania jego potrzeb, prezentacja oferty oraz szeroko pojęta jakość obsługi. W tym roku wszystkie kanały poddawane ocenie były analizowane pod kątem umiejętności ich wykorzystywania podczas rozmów sprzedażowych, użyteczności, a wszystko to z uwzględnieniem statusu klienta: aktualny vs potencjalny.

Kategoria „Kredyt Gotówkowy” oceniana była dwuetapowo. W pierwszej kolejności zostały zbadane parametry cenowe oraz funkcjonalność produktu z uwzględnieniem różnych profili klientów. Następnie w oparciu o wyniki badania, zespół ekspertów Bankier.pl wyłonił najlepsze banki tej kategorii.

W wielu niezależnych rankingach Getin Noble Bank jest regularnie doceniany za wysoką jakość obsługi. Świadczą o tym liczne prestiżowe nagrody i wyróżnienia zdobywane przez Bank zarówno za rozwiązania stosowane w bankowości tradycyjnej, jak i cyfrowej. Branżowi eksperci potwierdzają, że profesjonalizm obsługi i oferta dostosowana do oczekiwań klientów to wyróżniki Getin Noble Bank na tle konkurencji.

Źródło: Getin Bank