W zaledwie 10 miesięcy od wprowadzenia do oferty kredytów ratalnych stanowią one 20% wszystkich kredytów detalicznych udzielanych przez Getin Noble Bank, a wartość ich sprzedaży wzrasta średnio o ponad 130% względem każdego poprzedniego miesiąca. Od kwietnia 2011 roku bank nawiązał aktywną współpracę z ponad 8 tys. sklepów na terenie całego kraju.
„Wzbogacenie oferty o kredyty ratalne było kolejnym etapem rozwoju Getin Noble Bank jako instytucji w pełni uniwersalnej, świadczącej usługi we wszystkich kluczowych segmentach rynku. Sukces uruchomienia nowego kanału sprzedaży w niecałe pół roku od podjęcia decyzji, po raz kolejny potwierdził naszą zdolność do szybkiego i skutecznego wdrażania strategicznych projektów biznesowych” – mówi Krzysztof Rosiński, Prezes Zarządu Getin Noble Bank. „Już co piąty kredyt detaliczny udzielany przez Getin Noble Bank jest kredytem ratalnym” – dodaje.
Budując od podstaw projekt sprzedaży kredytów ratalnych Getin Noble Bank skoncentrował się na opracowaniu innowacyjnych procedur oraz optymalizacji procesów związanych z automatyzacją sytemu obsługi. Dzięki wdrożonym rozwiązaniom wartość sprzedaży wzrasta średnio o ponad 130% względem każdego poprzedniego miesiąca. Kluczowa w tym przypadku jest również możliwość rozwijania bankowości relacyjnej, dzięki współpracy z klientami, którzy do tej pory nie korzystali z usług i produktów banku.
W 10 miesięcy od wdrożenia sprzedaży kredytów ratalnych Getin Noble Bank nawiązał współpracę z ponad
8 tys. sklepów na terenie całej Polski. W lutym br. bank rozpoczął również współpracę z jednym z liderów rynku sprzedaży sprzętu RTV i AGD. „Ścisła współpraca z wiodącymi sieciami sprzedaży jest strategicznym celem rozwoju działalności Banku w tym segmencie rynku” – wskazuje Krzysztof Rosiński.
Źródło: Getin Noble Bank