Getin Noble Bank z szansą na cztery Złote Spinacze

Trzy projekty Getin Noble Banku znalazły się w finale konkursu branży Public Relations – Złote Spinacze. Cykliczny „Bieg Fair Play” zdobył nominację w kategorii event społeczny, zaś inicjatywa „Getin Dzieciom” została wyróżniona w kategorii komunikacja wewnętrzna. Wśród nominowanych znalazł się także projekt „Sothebys International Realty, globalny nr 1 na rynku nieruchomości luksusowych, wchodzi do Polski”, wyróżniony w kategoriach launch nowego produktu, usługi lub firmy oraz nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze.

Getin Noble Bank znalazł się w finale 13. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Pubilc Relations. Najlepsze projekty, nominowane w 27 kategoriach, wyłoniło jury złożone z praktyków i teoretyków branży. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 4 grudnia br. podczas uroczystej gali, która odbędzie się w hotelu Westin w Warszawie. O laur najlepszych projektów komunikacyjnych 2015 powalczą aż trzy przedsięwzięcia zrealizowane w tym roku przez Getin Noble Bank:

Nominacja w konkursie Złote Spinacze to kolejne wyróżnienie dla Getin Noble Banku za działania w obszarze public relations. W czerwcu br. Bank został laureatem głównej nagrody IPRA Golden World Awards w kategorii launch of a new service.

Pełną listę projektów nominowanych do Złotych Spinaczy można znaleźć na stronie konkursu www.zlotespinacze.pl