Getin Online zdobył brązową statuetkę w prestiżowym konkursie marketingowym Effie. Nagrodę przyznano w nowej kategorii Digital. Jury konkursu doceniło przede wszystkim doskonałe efekty internetowej kampanii promującej Getin Online, bankowość internetową opierającą się na koncepcie butiku finansowego oferującego szeroką paletę atrakcyjnych produktów.
Zwycięstwo Getin Online jest potwierdzeniem skuteczności strategii Banku, koncentrującej się nie tylko na inwestycjach w tradycyjne kanały bankowości, ale też na rozwijaniu bankowości internetowej. Kampania Getin Online zachęciła nowych Klientów do skorzystania z szerokiej oferty atrakcyjnie oprocentowanych lokat zakładanych przez internet, bez konieczności wizyty w oddziale oraz jednoczesnego zakładania konta. Wyróżnioną kampanię Getin Online przeprowadzono w okresie 1.01. 31.12.2011 r.
Getin Online, który powstał w październiku 2010 r., już w ciągu pierwszego roku funkcjonowania zgromadził ponad 4 mld depozytów od klientów indywidualnych. Umożliwiło to Getin Noble Bankowi, twórcy Getin Online, zajęcie 1. miejsca na rynku pod względem przyrostu depozytów. W efekcie Getin Online stał się jednym
z największych źródeł pozyskiwania nowych Klientów przez Getin Noble Bank.
Effie Awards to prestiżowy, międzynarodowy konkurs marketingowy, organizowany co roku w ponad 40 krajach na całym świecie i nagradzający najskuteczniejsze kampanie reklamowe.
/Getin Noble Bank S.A.