Getin przygotował rozwiązania dla pracowników, którzy pracują zdalnie

Bankowy kącik zabaw zapewniający dzieciom pracowników Getin Noble Banku codzienną dawkę rozrywki, zbiór wskazówek dla menadżerów i pracowników dotyczący wyzwań związanych z pracy zdalną i zarządzaniem zespołami na odległość, a także specjalna zakładka w intranecie, gdzie pracownicy mogą znaleźć m.in. odpowiedzi na pytania związane z obecną epidemią – to rozwiązania, które zaproponował Getin Noble Bank, chcąc wesprzeć pracowników i zwiększyć ich komfort pracy.

Getin Bank

– Wszyscy musimy odnaleźć się w nowej rzeczywistości i przystosować się do innych warunków pracy. Do tego dochodzi stres spowodowany panującą epidemią i narastające zmęczenie, związane z koniecznością pozostania w domu i brakiem kontaktu bezpośredniego ze współpracownikami. Dbamy o zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników i dokładamy wszelkich starań, aby ułatwić im funkcjonowanie w tych trudnych okolicznościach, które często wymagają od nas nowych umiejętności. Dlatego przygotowaliśmy kilka dedykowanych rozwiązań wspierających naszych pracowników – mówi Marta Chmielewska, Dyrektor Wydziału Komunikacji Wewnętrznej Getin Noble Banku.

Na portalu społecznościowym Facebook dla dzieci pracowników banku została założona specjalna grupa. Na bieżąco są w niej zamieszczane różnego rodzaju aktywności i zabawy, takie jak gimnastyka, czytanie i opowiadanie bajek, teatrzyki, konkursy, kolorowanki, a także podpowiedzi, jak w kreatywny sposób spędzać czas z dziećmi w domu po godzinach pracy. Takie działania mają na celu znalezienia zajęcia dla znużonych długotrwałym pobytem w domu dzieci, a tym samym wsparcie rodziców i ułatwienie im pracy.

Dla dużej grupy pracowników, którzy ze względu na specyfikę swojej pracy są w stanie wykonać ją zdalnie, konieczność pracy z domu spowodowana epidemią Covid-19, to zupełnie nowa rzeczywistość. Wielu z nich po raz pierwszy pracuje poza biurem, z dala od siebie. Dlatego Getin Noble Bank wyszedł naprzeciw tej niecodziennej sytuacji i przygotował pakiet porad dla menadżerów i pracowników. Zawiera on m.in. wskazówki jak efektywnie zarządzać pracą zdalną i zespołami oraz jak ważne jest zapewnianie okazji do zdalnych interakcji społecznych, takich jak np. wspólna kawa w czasie wideokonferencji.

W związku z panującą epidemią pojawia się także wiele pytań i wątpliwości, na które pracownicy Getin Noble Banku mogą uzyskać odpowiedzi za pośrednictwem specjalnej zakładki w intranecie, w całości poświęconej tematowi koronawirusa. To także miejsce, gdzie pracownicy znajdą wskazówki dotyczące zasad profilaktyki, informacje o rozwiązaniach wprowadzanych w obecnej dla klientów, czy w końcu – małą dawkę zabawy i interakcji, jak np. dzielenie się zdjęciami domowego biura.

Źródło: Getin Bank