GetinOnline.pl ma już 200 tysięcy klientów

GetinOnline.pl, internetowy oddział Getin Banku, w zaledwie 11 miesięcy od rozpoczęcia działalności pozyskał ponad 200 tysięcy nowych klientów. W tym samym okresie saldo depozytów Getin Online osiągnęło wartość ponad 4 mld zł.

Getin Online zadebiutował w październiku 2010 roku. Bankowość internetowa Getin Banku została stworzona z myślą o osobach aktywnie poszukujących atrakcyjnych produktów finansowych. Jej oferta skierowana jest do grona wymagających i świadomych klientów sektora bankowego. Getin Online oparty jest na modelu otwartego butiku produktowego. Klienci mogą skorzystać z kompleksowej oferty produktów finansowych bez zbędnych formalności oraz bez konieczności zakładania konta. Do ich dyspozycji bank oddał atrakcyjnie oprocentowane lokaty, bezpłatne konta i rachunki oszczędnościowe, bezpłatne karty debetowe i kredytowe, polisolokaty oraz produkty strukturyzowane. 

Wśród produktów oferowanych przed Getin Online, największą popularnością cieszą się lokaty, które od wielu miesięcy utrzymują się w rynkowej czołówce najatrakcyjniejszych depozytów. Od początku istnienia internetowego oddziału Getin Banku, za jego pośrednictwem klienci założyli blisko milion lokat.

Źródło: GETIN Bank