Getronics podnosi jakość obsługi serwisowej

W lutym 2005 roku Getronics wdraża nowy wewnętrzny system wspierający organizację pracy serwisu oraz monitorujący wykonanie założeń kontraktów outsourcingowych. System jest zbudowany z dwóch podstawowych modułów: WTS i ATS. Oba moduły wykorzystują najnowsze technologie intranetowe. WTS, czyli Work Tracking System wspiera realizację kontraktów outsourcingowych i serwisowych, wydajnie podnosząc jakość obsługi serwisowej klientów Getronics. System umożliwia głęboką integrację z wewnętrznymi systemami HD klientów firmy Getronics. Jakkolwiek system WTS zostanie zainstalowany w firmie Getronics, obejmie on wszystkich klientów firmy, którzy korzystają z obsługi serwisowej i kontraktów outsourcingowych. Każdorazowo, gdy w siedzibie klienta użytkownik zgłosi i opisze problem w specjalnie do tego celu stworzonym zgłoszeniu dostępnym w internecie, informacja ta dotrze nie tylko do dyżurującego informatyka w firmie klienta, a jednocześnie zostanie odebrana przez pracownika biura obsługi serwisowej Getronics (tzw. Help Desk). Tym samym rozpocznie się proces rozwiązywania problemu.

Moduł ATS czyli Asset Tracking System pomaga klientom Getronics w zarządzaniu posiadanymi zasobami informatycznymi, nadzorując procesy instalacji, przemieszczeń, nadążając za wszelkimi zmianami tak, by klient miał zawsze aktualny obraz stanu swoich zasobów.

Wdrożenie systemu ATS/WTS ma na celu skrócenie czasu reakcji od momentu zgłoszenia problemu do momentu całkowitego jego rozwiązania. Ponadto w ten sposób eliminuje się zniekształcenia informacji, przekazywane w sposób pośredni. Jedynym wymogiem jest dostęp do Internetu. Pracownik Getronics zatrudniony w dziale obsługi serwisowej (tzw. Help Desk) ma możliwość zweryfikowania otrzymanych informacji, udzielenia zdalnej pomocy oraz oceny, czy naprawa wymaga wizyty serwisanta. Jednocześnie na bieżąco sprawdza jakie są ustalenia umowy serwisowej tzw. SLA Service Level Agrement. Zainteresowani usunięciem problemu, zarówno po stronie klienta jak i w firmie Getronics mają możliwość śledzenia zmian i w każdym momencie wiedzą jaki jest aktualny status zgłoszenia.

Work Tracking System to konsekwentna realizacja zapisów misji firmy. Getronics pomaga swoim klientom osiągać ich własne cele biznesowe, dbając o to by maksymalizować efekty związane z wydatkami na inwestycje ICT. Dzięki WTS klienci korzystający z długoterminowych umów outsourcingowych mogą liczyć na szybszą reakcję ze strony działu obsługi serwisowej Getronics, a tym samym znacznie skrócić czas rozwiązywania problemów z infrastrukturą ICT w swoich firmach.