Getronics Polska w nowym składzie

Getronics Polska to firma sektora IT obecna na rynku polskim od 1994 roku, początkowo jako polskie przedstawicielstwo firmy Olivetti. Oferuje rozwiązania technologii informatycznej dla banków, administracji publicznej, producentów oraz firm zajmujących się sprzedażą detaliczną. Obecnie firma zatrudnia

90 pracowników, w tym 60 osób pracuje bezpośrednio w serwisie. Getronics Polska posiada 15 oddziałów w Polsce.

Jest dostawcą rozwiązań IT dla korporacji międzynarodowych oraz instytucji publicznych jak: Grupa PEKAO, Fortis Bank, ABN AMRO, Euronet, Shell, Fiat, General Motors i Federal Mogul.

Maciej Potapczyk (37 lat) został nowym dyrektorem generalnym Getronics Polska w maju br. Poprzednio przez okres 3 lat pełnił obowiązki Country Managera firmy Navision Software, która w czerwcu 2002 została włączona w struktury Microsoft i zmieniła nazwę na Microsoft Business Solutions Division. Swoją karierę rozpoczynał w firmie Optimus w 1990 roku. Jest absolwentem Wydziału Mechanicznego Politechniki Łódzkiej.

Michał Kasprzak (36 lat) został nowym Dyrektorem Operacyjnym. Do sierpnia br. pracował jako Dyrektor Departamentu Aplikacji Biznesowych w firmie ATM S.A., z którą był związany przez ostatnie 7 lat. Z wykształcenia fizyk, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Do jego nowych obowiązków będzie należeć opieka nad projektami realizowanymi przez Getronics Polska.

Paweł Kin i Klaudiusz Zagański to nowi ludzie Działu Sprzedaży. Paweł Kin

(30 lat) po ukończeniu Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie rozpoczął pracę w Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej. Pracował tam przez ponad 3 lata. W firmie Getronics Polska jako nowy Dyrektor Sprzedaży

i będzie odpowiedzialny za współpracę z jednym z globalnych partnerów – firmą Cisco oraz za obsługę obecnych i pozyskiwanie nowych klientów.

Klaudiusz Zagański (30 lat) został nowym Dyrektorem Sprzedaży. Swoje doświadczenia zawodowe zdobywał w firmach NASK i Microsoft Business Solutions Polska. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego i Wyższej Szkoły Humanistycznej w Pułtusku. Od września br. odpowiada za obsługę klientów globalnych, w tym inicjowanie projektów lokalnych i realizację umów korporacyjnych, a także pozyskiwanie nowych klientów.

Maciej Potapczyk pracę w firmie Getronics Polska traktuje jako kolejne życiowe wyzwanie. W pierwszym okresie pragnie skoncentrować się na przygotowywaniu i wdrażaniu w życie projektów globalnych, przy współpracy z partnerami strategicznymi jak Cisco i Dell na rzecz klientów transnarodowych jak np. Grupa PEKAO, Shell, Federal Mogul. Klienci ci oczekują od firmy Getronics świadczenia usług IT w tym samym zakresie i tej samej jakości w każdym kraju, w którym prowadzą swoją działalność gospodarczą. To właśnie jest podstawowym zadaniem dla polskiego oddziału Getronics, by jak najszybciej oferować pełen pakiet specjalistycznych usług, szczególnie w zakresie outsourcingu IT oraz telefonii IP.